زمان : 29 Shahrivar 1400 - 09:27
شناسه : 168033
بازدید : 4111
بسته های نوشت افزار ایرانی به ۱۳۰ دانش آموز نیازمند بهاباد اهدا شد درآستانه بازگشائی مدارس بسته های نوشت افزار ایرانی به ۱۳۰ دانش آموز نیازمند بهاباد اهدا شد رییس جمعیت هلال احمر بهاباد از اجرای « طرح مهربانی مهر» با مشارکت داوطلبان و جوانان عضو این نهاد در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت : دانش آموزان نیازمند شهرستان ۱۳۰ بسته بهداشتی و نوشت افزار ایرانی به ارزش ۳۹ میلیون تومان دریافت کردند.

حسن رضاپور عصر یکشنبه در حاشیه اجرای این طرح در گفت و گو با خبرنگاریزد فردا افزود: هدف طرح یادشده کمک به دانش آموزان نیازمند که به دلیل شرایط اقتصادی برای ادامه تحصیل قدرت خرید لوازم مورد نیاز از جمله نوشت افزار و  از این قبیل امور را ندارند، است.

وی با اشاره به اهداف این جمعیت در حمایت از اقشار نیازمند اظهارکرد: یکی از وظایف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ارایه خدمات حمایتی به نیازمندان آسیب ‌پذیر و آسیب ‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا با جذب مشارکت افراد خیر و استفاده از توان داوطلبان است.

رییس جمعیت هلال احمر بهاباد از خیران و نیکوکاران شهرستان خواست ،همچون سال های گذشته این نهاد  را در کمک رسانی به افراد نیازمند یاری کنند وکمک های انسان دوستانه خود را به این جمعیت تحویل دهند .

تعداد دانش آموزان بهاباد حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر است و مرکز این شهرستان ۲۰ هزار نفری در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.