زمان : 29 Shahrivar 1400 - 11:24
شناسه : 168036
بازدید : 3587
سمی ترین موضوع شوراها، سیاسی یا جناحی بودن آن است رئیس مجمع نمایندگان یزد؛ سمی ترین موضوع شوراها، سیاسی یا جناحی بودن آن است جوکار با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم گفت: سمی ترین موضوع شوراها، سیاسی یا جناحی بودن آن است.

به گزارش یزدفردا: محمد صالح جوکار رییس مجمع نمایندگان استان یزد در مراسم تکریم و معارفه شهردار یزد گفت: به حمدالله انتخابات شوراها با حضور اقشار مردم و آزادی عمل در سراسر کشور برگزار شد و افرادی مومن و متدین انتخاب کردند و ما به این انتخاب احترام می‌گذاریم و نتیجه کار را مردم با تصمیم گیری به گونه ای دیگر نسبت به دوره های قبل رقم زدند.

وی با اشاره به رد و تایید صلاحیت ها در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: خدا را شاهد می گیرم که در هیات مرکزی انتخابات پرونده های افراد موشکافانه مطالعه و بررسی شد و سعی شد از مال، حقوق، ناموس مردم حراست شده و در اختیار افراد با اعتماد قرار گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان یزد گفت: سمی ترین موضوع شوراها، سیاسی یا جناحی بودن آن است و در این راستا باید شوراها خدمت گذاری به مردم را داشته باشند و بدانند که رای مردم به منزله خدمت به مردم است.

جوکار ادامه داد: ما اگر بخواهیم عملکرد شورا را بررسی کنیم میزان خدمت به مردم و در کنار مردم بودن را باید مورد سنجش قرار دهیم و باید با درک مردم نسبت به فشارهای موجود در راستای کاهش این فشارها گام برداریم.

وی گفت: یزد ما بر مبنای تمدن کاریزی و با همت و تلاش و توکل بر خدا با این قدمت برپا شده است و گذشتگان نیز این میران گرانبها را در اختیار ما قرار داده اند که امروز باید از آن حراست و حفاظت کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان یزد بیان کرد: امروز ملاک عمل برای مردم خدمت است و اگرچه مشکلاتی متعدد داریم و شاهد 450 هزار میلیارد کسری بودجه هستیم و بیشترین هزینه ها را برای کالاهای اساسی کرده ایم اما خدمت به مردم و کاهش مشکلات و فشارها بر مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

جوکار ادامه داد: بی عدالتی در فضای شهری یزد بیداد می کند و مناطق حاشیه ای اسفناک و رها شده است که باید درست و با عدالت در مسیر حل این مشکلات گام برداشته شود.