زمان : 29 Shahrivar 1400 - 14:17
شناسه : 168042
بازدید : 3087
هفتمین کنگره ملی بزرگداشت شهدا به میزبانی یزد برگزار می‌شود با محوریت گام دوم انقلاب؛ هفتمین کنگره ملی بزرگداشت شهدا به میزبانی یزد برگزار می‌شود رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: هفتمین کنگره کشوری بزرگداشت شهدا، با محوریت گام دوم انقلاب به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش یزدفردا: محمدرضا میرجلیلی اظهار داشت: هفتمین کنگره کشوری بزرگداشت شهدا، ۳۱ شهریور و اول مهرماه جاری، با محوریت «گام دوم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می شود.

وی افزود: این کنگره کشوری طی دو روز و به صورت آنلاین و در بستر فضای مجازی و حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

میرجلیلی ادامه داد: مراسم افتتاحیه به صورت مجازی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در قالب پنل آغاز می شود و مراسم اختتامیه با حضور مسئولان کشوری و استانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سالن همایش های پردیس بین الملل برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره در چهار پنل تخصصی اظهار داشت: موضوعات علمی و پژوهشی، اخلاق و معنویت، سبک زندگی و جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در بیانیه گام دوم انقلاب؛ از پنل های تخصصی مطرح شده است که به صورت مجازی در سالن دانشکده بهداشت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در پنل تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت به شهدای مدافع سلامت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخته خواهد شد.