زمان : 11 Mehr 1400 - 15:21
شناسه : 168358
بازدید : 4123
برگزاری جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان بهاباد برگزاری جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان بهاباد فرماندار بهاباد با بیان اینکه طی هفته های اخیر استقبال مردم از واکسیناسیون خوب بوده است گفت: انتظار است با تلاش مضاعف برای فرهنگ سازی و تشویق مردم، در روند واکسیناسیون شهرستان بهاباد تسریع شود.

به گزارش یزدفردا: جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری و مقابله کرونا شهرستان بهاباد با محوریت بررسی وضعیت واکسیناسیون با حضور مسئولین مربوطه در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه طی هفته های اخیر استقبال مردم از واکسیناسیون خوب بوده است گفت: انتظار است با  تلاش مضاعف برای فرهنگ سازی و تشویق مردم، در روند واکسیناسیون شهرستان بهاباد تسریع شود. 

"محمدمهدی خانی زاده" با توجه به بازگشایی مدارس خواستار برنامه ریزی مناسب برای تسریع در انجام واکسیناسیون دانش آموزان شد.

تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی و راه اندازی ایستگاه های سیار واکسیناسیون در سطح شهر و روستاها به توجه تعطیلات مناسبت های پیش رو، انجام واکسیناسیون دانش آموزان و عدم ارائه خدمت به افراد فاقد کارت واکسیناسیون از مهمترین مباحث این جلسه بود.