زمان : 26 Mehr 1400 - 13:40
شناسه : 168669
بازدید : 3686
آغاز ثبت نام سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه كار و توليد استان یزد آغاز ثبت نام سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه كار و توليد استان یزد زمان ثبت نام كارگران، گروه هاي كار و واحدهاي نمونه در پورتال جشنواره امتنان به نشاني http://emtenan.mcls.gov.ir از سه شنبه 27 مهرماه ماه آغاز و تا چهارشنبه 26 آبان ماه به مدت یک ماه ادامه دارد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز ثبت نام كارگران، گروه هاي كار و واحد هاي نمونه  استان در سی و سومین جشنواره امتنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد؛ عماد تشكري با اعلام این خبر اظهار کرد: این اداره کل همانند سال های گذشته امسال نیز قصد دارد جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان یزد را برگزار نماید.

سرپرست این اداره کل خاطر نشان کرد: زمان ثبت نام كارگران، گروه هاي كار و واحدهاي نمونه در پورتال جشنواره امتنان به نشاني http://emtenan.mcls.gov.ir از سه شنبه 27 مهرماه ماه آغاز و تا چهارشنبه 26 آبان ماه به مدت یک ماه ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه از هر سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی یک کارگر و یک گروه کار جمعاً سه کارگر و سه گروه کار به عنوان منتخب استانی انتخاب می‌شوند گفت: یک واحد نمونه صرفنظر از بخش اقتصادی نیز به عنوان واحد نمونه برتر استانی انتخاب خواهد شد که ضمن تقدیر از برگزیده شدگان استانی پرونده‌های جهت رقابت در سطح ملی به مرکز ارسال می‌شود.