زمان : 27 Mehr 1400 - 13:12
شناسه : 168695
بازدید : 3602
آغاز برگزاری نمایشگاه عرضه تولیدات خانگی بانوان یزدی در گذر فرهنگ و هنر یزد مدیر اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد: آغاز برگزاری نمایشگاه عرضه تولیدات خانگی بانوان یزدی در گذر فرهنگ و هنر یزد مدیر اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری نمایشگاه عرضه تولیدات خانگی بانوان یزدی شامل محصولات هنری، صنایع دستی، خشکبار، گل و گیاه و پوشاک به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری یزد و بانوان کارآفرین استان یزد از ۲۷ تا ۲۹ مهرماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در گذر فرهنگ و هنر  واقع در کوچه مازاریها خبر داد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ «محمد فکر» با بیان اینکه زنان کارآفرین با تلاش مستمر و شبانه روزی در توسعه اقتصادی نقش آفرین هستند گفت: در این میان وظیفه ما حمایت و تشویق بانوان در امور اقتصادی، هم‌سو کردن فعالیت آنان در راستای توسعه اقتصادی استان و فراهم ساختن زمینه‌ فعالیت بانوان در عرصه تولید و فروش است.

وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در هفته گذشته و استقبال گسترده بانوان، از تداوم برگزاری آن در هفته جاری از امروز تا پنجشنبه خبر داد و  افزود: همه گیری بیماری کرونا دسترسی زنان به بازارهای سنتی و امکان تبادل و حضور برای فروش محصولات آنها در بازارهای محلی را محدود تر کرده است. از این رو این نمایشگاه ها با هدف حمایت بانوان کارآفرین برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: زنان با وجود شرایط اقتصادی نابسامان اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کرونا که اشتغال را با چالش های بسیار مواجه کرده است، با عزم و اراده‌ ی درونی شان با تمام توان در عرصه‌اند و فعالیت اقتصادی را کنار نگذاشته‌اند و الگوی موفقی از تاب آوری و صبر و استقامت برای جامعه‌ هستند.