زمان : 09 Aban 1400 - 09:12
شناسه : 168981
بازدید : 5795
دانش آموزان استثنایی عقیل میبد نیاز مبرم به سرویس ایاب‌وذهاب دانش آموزان استثنایی عقیل میبد نیاز مبرم به سرویس ایاب‌وذهاب فرماندارمیبد به همراه کارگر رئیس آموزش‌وپرورش میبد با حضور در آموزشگاه استثنایی عقیل میبد مسائل و مشکلات این آموزشگاه را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، محسن ملاصادقی مدیر این آموزشگاه، سرویس ایاب‌وذهاب دانش آموزان را یکی از مشکلات و نیازهای دانش آموزان این آموزشگاه عنوان کرد.

ملاصادقی بابیان اینکه دانش آموزان این مدرسه به خاطر شرایط خاص نیاز به سرویس ایاب‌وذهاب دارند گفت: جمعی از دانش آموزان این آموزشگاه از شهرستان اردکان هستند که نیاز مبرم به سرویس دارند.

فرماندارمیبد در این بازدید با قدردانی از تلاش مدیر و معاون این آموزشگاه علاوه بر قول کمک مبلغ 15 میلیون تومان گفت: خرید یک دستگاه مینی‌بوس از محل خیری برای رفع مشکل ایاب‌وذهاب دانش آموزان آموزشگاه استثنایی باید در دستور کار قرار گیرد.

فلاح بر توجه به معیشت و آموزش این دانش آموزان هم تأکید کرد.

96 دانش‌آموز کم‌شنوا، ناشنوا، نابینا و معلولیت‌های جسمی و حرکتی و ذهنی در چهار مقطع پیش‌دبستانی، دبستان، متوسطه اول متوسطه دوم در آموزشگاه استثنایی عقیل مشغول تحصیل‌اند.