زمان : 28 Dey 1400 - 08:46
شناسه : 170818
بازدید : 3063
پیام تبریک استاندار یزد به مناسبت هفته بزرگداشت تشکیل شوراهای آموزش و پرورش پیام تبریک استاندار یزد به مناسبت هفته بزرگداشت تشکیل شوراهای آموزش و پرورش استاندار یزد با صدور پیامی هفته بزرگداشت تشکیل شوراهای آموزش و پرورش را تبریک گفت.

به گزارش یزدفردا: دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد با صدور پیامی هفته بزرگداشت تشکیل شوراهای آموزش و پرورش را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

رویکرد شورایی و مشورتی، از آموزه های غنی اسلامی و قرآنی است و بی تردید هرگاه امور  بر مبنای مشورت و خرد جمعی بنا شود نتیجه آن نیز مقبول تر، پرثمرتر و ملموس تر خواهد بود.
در این میان، نهاد آموزش و پرورش به عنوانی نهادی مادر، ریشه دار و تاثیرگذار در تمامی عرصه ها و استوانه ای بی بدیل برای آینده سازی و توسعه و تعالی میهن عزیز اسلامی، همواره به واسطه برخورداری از انبوهی معلمین فداکار، مدیران مدبر و مشارکت اولیایی متعهد و صدیق ، نیازمند رویکردی شورایی و مشورتی است که شوراهای آموزش و پرورش در این رابطه، نقشی مهم و محوری را بر عهده گرفته اند.
هم افزایی مسئولان و مردم در شوراهای آموزش و پرورش و بهره گیری از نظرات و تجربیات نخبگان و فرهیختگان حوزه خطیر تعلیم و تربیت، بستری کارآمد و مبتنی بر آیه شریفه وامرهم شوری بینهم است که زمینه اعتلای آموزش و پرورش را که حوزه ای فراگیر و پیوستی قطعی برای همه بخشهای سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است فراهم می آورد.
اینجانب با تبریک صمیمانه فرا رسیدن هفته بزرگداشت تشکیل شوراهای آموزش و پرورش، به همه اعضای محترم این شورا در استان و شهرستانها، امیدوارم با بهره گیری از سیاست و رویکرد سازنده و مردمی و فضای مناسب ایجاد شده در دولت سیزدهم برای تعالی آموزش و پرورش، با همتی مضاعف و تلاشی بی وقفه همه اعضای محترم این شوراها، شاهد اعتلای عرصه های خطیر آموزشی و پرورشی استان دارالعباده و دارالعلم یزد باشیم.

ضمن گرامیداست یاد و خاطره همه شهدای والامقام معلم و هزار شهید گرانقدر دانش آموز، سلامتی و توفیق همه معلمین فداکار، دست اندرکاران خدوم و اولیاء و دانش آموزان عزیز و مستعد استان را در همه عرصه های زندگی در راستای آرمانهای متعالی امام راحل(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم‌.