زمان : 06 Bahman 1400 - 14:27
شناسه : 171045
بازدید : 3030
وفاداری حضرت زهرا (س) الگویی برای زنان جامعه امام جمعه یزد مطرح کرد: وفاداری حضرت زهرا (س) الگویی برای زنان جامعه آیت الله ناصری گفت: زنان امروز جامعه در گفتار، رفتار و سیره و منش، حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش یزدفردا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: یکی از ویژگی‌های شاخص حضرت زهرا (س) وفاداری بی نظیر آن حضرت است که این صفت بسیار خوبی به ویژه نسبت به خانواده است.

او می گوید: وفادار بودن به ویژه در مورد زوجین نسبت به یکدیگر، صفت بسیار ارزشمندی است و باعث می‌شود که طرف مقابل محبت و علاقه او استوار بماند و برای زوجین آرامش خیال به دنبال خواهد داشت.

آیت الله ناصری گفت: آرامشی که به دنبال وفاداری در خانه و خانواده حاکم می‌شود، شرایط زندگی را بهبود می‌بخشد و امروز اگر می‌بینیم آمار طلاق در جامعه افزایش یافته، به دلیل نبود اطمینان طرفین به یکدیگر است.

این موضوع را آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با اساتید و کارکنان حوزه علمیه استان مطرح کرد.

امام جمعه یزد گفت: اگر علایق و محبت افراد به یکدیگر رنگ خدایی داشته باشد، این علاقه پایدار خواهد بود و می‌توان روی این دوستی‌ها و مودت‌ها حساب کرد.

به گفته او وفاداری، صبر را در انسان تقویت می کند و صبر در زندگی، انسان را در برابر مشکلات مقاوم و دوام زندگی را دو چندان می کند.

او می گوید: دو کتابی که یکی از زنان برجسته مصری در مورد زنان اسلام نوشته است، نکات زیبای بسیاری در مورد حضرت زهرا (س) نوشته شده که این کتاب را خواندنی کرده است.