زمان : 31 Farvardin 1401 - 15:07
شناسه : 173121
بازدید : 3670
محفل انس با قرآن پرسنل نیروی انتظمی بهاباد برگزارشد با حضورفرمانده انتظامی بهاباد؛ محفل انس با قرآن پرسنل نیروی انتظمی بهاباد برگزارشد محفل نورانی انس با قرآن به مناسبت ماه پرفیض رمضان با حضور فرمانده نیروی انتظامی و پرسنل این نیرو درفضائی معنوی روز سه شنبه در جوار مقبره علامه ملا عبدالله بهابادی بهاباد برگزارشد.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی بهاباد درحاشیه برگزاری این محفل نورانی اظهارداشت:قرآن مایه حیات روحانی و جسمانی  و زندگی  فردی  و جمعی مسلمانان است زیرا این صحیفه الهی چراغی است که روشنی آن هرگز فرو نمی نشیند.

حجت الاسلام محمد ضیا ءالدینی بیان داشت :انقلاب اسلامی ایران انقلاب قرآنی بود و گام برداشتن در مسیر قرآن ، هدف انقلاب اسلامی است و این انقلاب روز به روز درحال گسترش بوده و بسیاری از مرزها را درنور دیده است.

وی با اشاره به اینکه هر فرد مسلمان وظیفه دارد قرآن یاد بگیرد و به دیگران یاد بدهد ، اظهار کرد : بهترین راه برای انس با قرآن تفکر و اندیشیدن و تعمّق در مفاهیم و معانی آن است زیرا خود قرآن انسان ها را به تفکر و اندیشه تشویق می کند.

دراین محفل نورانی  امیرحسین خواجه ای یکی از قاریان برجسته شهرستان آیاتی ازکلام الله مجید را برای شرکت کنندگان در این محفل نورانی قرائت کرد .

ترتیل خوانی، تفسیر و سخنرانی درمورد مباحث اخلاقی قرآن کریم ازبرنامه های این محفل نورانی بود.

انتهای پیام /