زمان : 05 Ordibehesht 1401 - 13:51
شناسه : 173264
بازدید : 4806
شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس معجزه ماندگار بود مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهاباد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس معجزه ماندگار بود مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت : معجزه و امداد غیبی خدا در منطقه طبس شامل انقلاب اسلامی شد و این نشان از اخلاص و تدین مردم این منطقه دارد؛ این شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس معجزه ماندگار بوده است.

حجت الاسلام هادی عامری اظهارداشت : پنجم اردیبهشت، سالروز واقعه صحرای طبس یکی از مهمترین امداد‌های غیبی در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که تبیین صحیح شکست مفتضحانه آمریکا در آن، نقش بازدارندگی ایمنی و دفاعی دارد.

وی افزود : حادثه صحرای طبس یک برگ در برگ‌های خفت بار نظام سلطه به ثبت رساند و برگ زرینی برای ارزش‌های انقلاب اسلامی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهاباد با بیان اینکه در این حادثه امدادهای غیبی و الهی به کمک مردم رسیدند تصریح کرد: همانطور که امام راحل فرمودند آمریکا دشمن شماره یک ملت‌ها و عموماً ایران اسلامی است و هر چه فریاد دارید باید بر سر آمریکا بزنید و تمام شرارت‌های عالم زیر سر آمریکا است.

این مقام مسئول  بیان داشت : واقعه طبس در پنجم اردیبهشت بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 به وقوع پیوست و آمریکا به دنبال جنگ نظامی بود تا شکست را در تهران جبران کنند.

حجت الاسلام عامری اضافه نمود : آ‌ن‌ها به دنبال نجات نیروها و کارگزاران خود بودند و مانور پنجه عقاب را به وجود آوردند اما شن‌ها مامور خدا بودند و آن‌ها با شکست مواجه شدند.

وی ادامه داد : معجزه و امداد غیبی خدا در منطقه طبس شامل انقلاب اسلامی شد و این نشان از اخلاص و تدین مردم این منطقه دارد؛ این شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس معجزه ماندگار بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهاباد افزود : در طول تاریخ همواره حق بر باطل پیروز بوده است و استکبار جهانی بداند هر چه دشمنی کند این ملت ایران و رهبری همچون نهضت امام حسین(ع) به راه خود ادامه می‌دهند و تا خودسازی و تمدن سازی و تحویل این تمدن نوین اسلام به امام زمان(عج) به مسیر خود ادامه خواهند داد.

وی درادامه یاد و خاطره شهادت اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان یزد شهید محمد منتظر قائم را گرامی داشت و افزود : این شهید والامقام انقلاب اسلامی به عنوان شهید شاخص مبارزه با نفوذ الگویی معنوی، علمی برای مبارزه با نفوذ و نفاق است.

وی افزود: شهید منتظرقائم همواره گوش به فرمان امام خمینی (ره) بود و اطلاعیه‌ها و بیانیه های امام راحل را با دقت مطالعه کرده و آنها را در میان مردم توزیع می کرد.

انتهای پیام/