زمان : 12 Ordibehesht 1401 - 14:20
شناسه : 173546
بازدید : 3756
بازدید سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد از آزمایشگاه های معتبر استان بازدید سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد از آزمایشگاه های معتبر استان سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد از 3 آزمایشگاه خاک و آب معتبر در یزد بازدید کرد.

محمدحسن زارعیان سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد تصریح کرد: نیل به اهداف شرکت و تاکیدات حمید رسولی، مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مبنی بر حمایت از تولید داخل و پشتیبانی از کشاورزان با بهره گیری از سامانه گویای تلفنی 1559  و کاهش هزینه های آن ها نظیر آزمایش خاک و آب به واسطه عقد موافقتنامه با یک آزمایشگاه معتبر، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد از برخی آزمایشگاه های معتبر استان درخواست همکاری نمود.

وی ادامه داد: این شرکت لازم می داند تا آزمایش های خاک و آب مورد نیاز کشاورزان محترم با تعرفه های مناسب تر و کیفیت بهتری انجام گیرد به همین دلیل، پس از اعتبار سنجی 3 آزمایشگاه معتبر داخل استان، بازدید از هر 3 آزمایشگاه صورت گرفت.

وی افزود: طی این بازدید ها از امکانات این آزمایشگاه ها و روش های آزمایشی مورد استفاده آن ها و همچنین تعرفه های موجود ارزیابی بعمل آمد.

زارعیان بیان کرد: در نهایت با کیفیت ترین و مناسب ترین آزمایشگاه از نظر انجام خدمات و تعرفه برای کشاورزان انتخاب گردید تا پس از عقد موافقت نامه با این شرکت، تخفیف های ویژه ای برای این قشر زحمتکش در نظر گرفته شود.

زارعیان همچنین افزود: کشاورزان محترم می توانند از طریق سامانه گویای تلفنی 1559 و یا حضوری با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در ارتباط باشند تا از طریق معرفی نامه به آزمایشگاه مربوطه معرفی گردند.