زمان : 21 Ordibehesht 1401 - 07:18
شناسه : 173798
بازدید : 3391
صباغیان: ریشه اصلی تورم نبود نظارت است نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی: صباغیان: ریشه اصلی تورم نبود نظارت است یزدفردا: یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: ریشه اصلی تورم نبود نظارت و شکل گیری باندهای مافیایی است که صرفا به فکر سود خود هستند.

به گزارش یزدفردا: محمدرضا صباغیان درباره راهکارهای کنترل تورم در سطح کشور، بیان کرد: از نظر بنده تنها راه کنترل تورم نظارت جدی است و باید با باندها و مافیای وارد کنندگان و تولید کنندگان برخورد شود. متاسفانه برخی در سطح کشور برای خود حیاط خلوت هایی را ساخته اند و با نفوذ در دستگاه ها و افراد مسئول هر کالایی را با هر قیمتی که می خواهند به فروش می رسانند.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دولت باید در وهله اول ابزار نظارتی خود را تقویت کند، اظهار کرد: دولت باید ابتدا عملکرد دستگاه های نظارتی را ارزیابی کرده و سپس با یک نگاه کارشناسی به اصلاح روند نظارتی بپردازد، پس از تقویت بعد نظارتی است که  می توان نسبت به تغییر قیمت ها یا حذف ارز ترجیحی گام برداشت.

صباغیان با بیان اینکه از نظر بنده ریشه اصلی تورم نبود نظارت و شکل گیری باندهای مافیایی است که صرفا به فکر سود خود هستند، تصریح کرد: یک تیم ضعیف نظارتی نمی تواند به خوبی تصمیمات را اجرایی کند و عدم نظارت است که منجر شده یکی سلطان شکر و دیگری سلطان روغن شده است. تصمیم گیری و مصوب کردن، بدون نظارت نتیجه ای جز گران تر شدن کالاها و پایمال شدن حق مردم ندارد.