زمان : 21 Ordibehesht 1401 - 14:49
شناسه : 173832
بازدید : 6989
افتتاح کارگاه خیاطی شهید سلیمانی در اشکذر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر: افتتاح کارگاه خیاطی شهید سلیمانی در اشکذر یزدفردا: همزمان با هفته بسیج سازندگی واحد کارگاه خیاطی شهید سلیمانی در اشکذر افتتاح شد.

به گزارش یزدفردافرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر گفت: در جهت حمایت از بانوان کارآفرین با حمایت فرماندهی ناحیه و همراهی بسیج سازندگی یک کارگاه خیاطی در شهرستان افتتاح شد.

سرهنگ هاتفی هدف از راه اندازی این کارگاه را تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تولید و اشتغال، حمایت از زنان سرپرست خانوار و مشاغل خرد خانگی دانست.

وی افزود: این کارگاه با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال راه اندازی شده که زمینه اشتغال زایی ۱۰ نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.

مسئول کارگاه خیاطی شهید سلیمانی گفت:: این کارگاه با پذیرش سفارش از شرکت‌های صنعتی مستقر در استان و شهرستان آغاز به کار نموده است.

راضیه دهقانی به کمبود سرمایه برای خرید چرخ خیاطی‌های بیشتر و توسعه کارگاه اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر این کارگاه در محل زیرزمین سالن ناحیه مقاومت بسیج مستقر است و در صورت درنظر گرفتن مکان بزرگ‌تر می‌توان برای زنان بیشتری اشتغال زایی ایجاد کرد.