زمان : 22 Ordibehesht 1401 - 21:44
شناسه : 173882
بازدید : 7585
فینال مسابقات فوتسال جام رمضان  تیم بزرگسالان شهرستان بهاباد برگزارشد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی فینال مسابقات فوتسال جام رمضان تیم بزرگسالان شهرستان بهاباد برگزارشد یزدفردا: فینال مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بهاباد درسالن ورزشی امام علی (ع) بهاباد بین تیم‌های یاران وشهدای کویجان از تیم فوتسال بزرگسالان برگزار شد، در این مسابقات تیم یاران در ضربات پلانتی با نتیجه سه بر یک تیم مقابل خود را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش یزدفردا: رئیس کمیته مسابقات فوتسال بهاباد  گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان بهاباد با شرکت  .13 تیم گروه بزرگسالان و 8 تیم گروه نونهالان به مدت 35 روز در سالن ورزشی امام علی بهابادبرگزارشد که درنهایت دو تیم یاران و شهدای کویجان ازبزرگسالان و تیمهای انصار وولیعصر شهرک از نونهالان به فینال رسیدند .

سید علی رضوانی درحاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار ایرنا ، اظهارداشت : بعد از 35 بازی، فینال مسابقات با حضور پرشور علاقمندان به فوتسال برگزار شد و تیم یاران در ضربات پنالتی توانست شهدای کویجان  را شکست دهد و به جام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد..

در این مسابقات تیم شهید زمانی  به عنوان تیم اخلاق، این دوره از مسابقات انتخاب شد.

در مراسم پایانی و برای اهدای مدال و کاپ قهرمانی و اخلاق، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، فرماندار ، رئیس و اعضای شورای شهر، رئیس هیات فوتبال استان یزد  حضور داشتند.