زمان : 04 Khordad 1401 - 15:27
شناسه : 173950
بازدید : 5030
 سومین جشنواره ملی فرهنگسازی مالیاتی برگزار می شود مدیرکل امور مالیاتی استان یزد خبر داد: سومین جشنواره ملی فرهنگسازی مالیاتی برگزار می شود به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان یزد، علی خورشیدی با اشاره به اهمیت برنامه های فرهنگی در جذب درآمدهای مالیاتی اظهار داشت: سومین جشنواره ملی فرهنگسازی مالیاتی در رشته داستان نویسی در استان در حال برگزاری است.

مدیرکل امور مالیاتی استان یزد در این باره گفت: این جشنواره در دو بخش عمومی و کودک و نوجوان و با موضوعات مالیات و آبادانی، مالیات و عدالت، فرار مالیاتی و مردم، مالیات و مردم، مالیات برای آینده با هدف آشنایی شهروندان با مقوله مالیات و اهمیت آن در استان شروع به کار کرده است.
وی افزود: مهلت ارسال آثار 31 خردادماه سال جاری می باشد و هر یک از علاقمندان مجاز به ارسال حداکثر 3 اثر به دبیرخانه این جشنواره می باشند.
خورشیدی خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند آثار خود را به نشانی ایمیل: pr.yazd@tax.gov.ir یا شماره واتساپ ۳۶۲۸۲۹۰۰_۰۳۵ ارسال نمایند.
وی همچنین اعلام کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به وبسایت اداره کل امور مالیاتی استان یزد به نشانیIntamedia.ir/yazd مراجعه نمایند.