زمان : 11 Khordad 1401 - 09:46
شناسه : 173999
بازدید : 6369
50 سالمند بهابادی عازم مشهد مقدس شدند به مناسبت دهه کرامت 50 سالمند بهابادی عازم مشهد مقدس شدند مسئول مرکز سالمندان ابو فاضل بهاباد از اعزام سالمندان بهابادی به مشهد مقدس خبرداد و گفت : در راستای اجرای طرح توانمند سازی سالمندان، تعداد 50 نفر از سالمندان مراکز روزانه ابوفاضل بهاباد ، به سفر زیارتی- سیاحتی مشهد مقدس اعزام شدند.

محمد کاظمی درگفت وگو با خبرنگاریزد فردا دربهاباد دراین خصوص اظهارداشت : این تعداد زائران درحضور خود درمشهد مقدس از اماکن زیارتی و تفریحی و آثار تاریخی نیز دیدن میکنند .

وی بیان داشت : هدف نهایی و عالی مراکز روزانه سالمندان، تمرکز بر توانمندسازی سالمندان در زندگی با تکیه بر دانش، مهارت ها و توانایی های آنان و پیشگیری از افت توانایی ها و آسایشگاهی شدن سالمندان به وسیله ارائه خدمات مراقبتی و تقویت وظیفه و حس خودمراقبتی و تشویق سالمند به حضور در اجتماع  است.

کاظمی افزود: در همین راستا هرساله سفرهای مختلف تفریحی و سیاحتی-زیارتی نیز برای سالمندان در نظر گرفته شده است که عصر امروز نیز 50 نفر از سالمندان جهت زیارت امام رضا(ع)، عازم مشهد مقدس شدند.

این مقام مسئول گفت : زیارت گروهی، شرکت در برنامه های فرهنگی و اطعام با غذای حضرت در حرم مطهر(ع) از برنامه های زائران اعزامی است.

مسئول سالمندان ابوفاضل بهاباد با بیان اینکه، این اردوی زیارتی به صورت رایگان وبا هزینه خیران ،  آسان و راحت درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: نیکوکاران می توانند به منظور مشارکت و رسیدگی به امور نیازمندان این مرکز را یار ی نمایند.

انتهای پیام/