زمان : 11 Khordad 1401 - 21:20
شناسه : 174004
بازدید : 7851
برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهاباد هدفمند می‌شود در راستای ترویج فرهنگ مطالعه؛ برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهاباد هدفمند می‌شود تیموری فرماندار بهاباد در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در کتابخانه‌ها تأکید نمود و گفت: باید به گونه‌ای هدفمند برنامه‌ریزی شود تا سرانه مطالعه در شهرستان افزایش یابد.

به گزارش یزدفردا: جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهاباد به ریاست فرماندار بهاباد و با حضور اعضای انجمن در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بهاباد با اشاره به اهمیت و جایگاه کتابخانه‌های عمومی گفت: جامعه‌ای که اهل مطالعه باشد بهتر می‌تواند مشکلات خود را رفع نماید.

علیرضا تیموری بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در کتابخانه‌ها برای اوقات فراغت اعضاء و مراجعین به کتابخانه‌ها تأکید نمود و گفت: باید به گونه‌ای هدفمند برنامه‌ریزی شود تا سرانه مطالعه در شهرستان افزایش یابد.

اجرای طرح همیاران کتابدار، استفاده از تبلیغات شهری و فضای مجازی برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، بهسازی فضای سبز کتابخانه‌ها و تجلیل از کتابداران برتر شهرستان، مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.