زمان : 28 Khordad 1401 - 23:02
شناسه : 174183
بازدید : 5801
آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفت  آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفت 

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد،آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفت با حضور  مدیر کل آموزش و پروش،امام جمعه و فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان، پیشکسوتان فرهنگی و مدیران مدارس شهرستان برگزار شد.

محمد کاظم رحیمی نژاد در این مراسم گفت: در آمدن و رفتن ها باید رضایت و تقرب الی الله را مد نظر قرار دهیم ،حفظ حرمت انسان ها از حرمت کعبه بالاتر است باید قدردان زحمات و خدمات آن ها باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش گفت: فرصت و بستری را باید فراهم کنیم که انسان های توانمند حاضر به ارائه خدمت باشند و خودشان را از گردانه خدمت دور نکنند. 

رحیمی نژاد اظهار داشت:کالای کمیاب جامعه امروز ما هویت،احساس مثمر ثمر بودن، امیدواری، اعتماد به نفس است. 

این مقام مسئول تاکید کرد:نظام ما با تربیت نسلی که خود،جامعه،دین و ارزش هایش را قبول داشته باشد حفظ می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به این‌ که‌ ملاک ما سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی ما است گفت: استقلال فکری مقدم بر استقلال گرایشی است و در این صورت است که یک تمدن و یک فکر می‌تواند تداوم داشته باشد. 

وی اذعان داشت: اهداف آموزش و پرورش با رویکرد ساحت های شش گانه موجب رشد و اعتلای دانش آموزان می شود. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان از زحمات و تلاش ها،مثبت اندیشی محمد صادق مهدیان تشکر و قدردانی کرد و میثم فلاح بنادکوکی را از نیروهای جوان،پرتوان،تلاشگر، دارای سوابق ارزشمند عملی با نگاه و ملاک تحولی دانست و گفت: امیدواریم شاهد اقدامات و اتفاقات خوبی باشیم. 

حجت‌الاسلام والمسلمین گلوری امام‌جمعه شهرستان تفت در این جلسه ارتباط با قرآن و اهل‌بیت سلام الله علیها را ارزشمند توصیف کرد و مدیریت دوره نظام جمهوری اسلامی را متفاوت از دوران طاغوت برشمرد و گفت: در مدیریت اسلامی ناظر و حاضر اصلی خداست فلذا باید در مسیری که خدا می خواهد قدم بر داریم.

وی به آسیب وارد شده به دانش آموزان طی دو سال گذشته و دوران شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و به لزوم توجه ویژه به تهذیب و تعلیم آنها تاکید کرد.

محمد دهشیری فرماندار شهرستان تفت هم از زحمات و خدمات محمد صادق مهدیان تقدیر و تشکر کرد و آموزش و پرورش را نهادی گسترده و جامع دانست و گفت: توسعه فردی و اجتماعی جامعه منوط به میزان فعالیت در این عرصه است.

وی خواستار توجه ویژه و تعامل با کلیه دستگاه ها، مردم و فرهنگیان، توجه کیفی به مباحث آموزشی و پرورشی،پژوهش محوری، مهارت محوری ،رشد و توسعه دبیرستان ها و هنرستان ها شد. 

ارائه گزارش توسط معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان تفت و نماینده انجمن اولیا و مربیان در شورای آموزش و پرورش شهرستان تفت طی سال‌های مدیریت محمد صادق مهدیان در سمت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان از دیگر برنامه های این مراسم بود. 

میثم فلاح بنادکوکی مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفت هم خواستار حمایت و همراهی مسئولین استان و شهرستان در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش شد و از حسن اعتماد مدیرکل آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کرد. 

گفتنی است در این مراسم از زحمات "محمد صادق مهدیان" تقدیر و "میثم فلاح بنادکوکی" به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان تفت معرفی شد. 

دیدار با امام جمعه شهرستان و گلباران قبور مطهر شهدای این شهرستان از دیگر برنامه های مدیر کل آموزش و پرورش در سفر شهرستان تفت بود.