زمان : 28 Mehr 1401 - 18:11
شناسه : 176358
بازدید : 3750
حاجی بابایی در تشریح نشست هم اندیشی مجلس و دولت؛وضعیت مالی مدارس کشور بررسی شد حاجی بابایی در تشریح نشست هم اندیشی مجلس و دولت؛وضعیت مالی مدارس کشور بررسی شد حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه هم اندیشی اجرای سیاست های کلی نظام/

یزدفردا :رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اجرای سیاست های کلی نظام با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار و وضعیت مالی مدارس مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش یزدفردا "حمیدرضا حاجی بابائی در گفت و گو خانه ملت، در تشریح جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اجرای سیاست های کلی نظام که صبح امروز( چهارشنبه 27 مهر ماه) با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش برگزار شد،گفت: با توجه به گذشت مدتی از شروع سال تحصیلی جدید و بروز مسائل اخیر در مدارس لازم بود جلسه‌ی هم اندیشی جهت اجرای سیاست‌های کلی در خصوص آموزش و پرورش داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور وزیرآموزش و پرورش در جلسه مشترک جهت هم اندیشی با نمایندگان مجلس، افزود: علی رغم اینکه امروز، روز شلوغی برای مجلس است حضور معنی دار نمایندگان نشان دهنده اهمیت موضوع جلسه بود. در جلسه مذکور گزارشی از وضعیت مالی مدارس توسط وزیر آموزش و پرورش ارائه و نکات نمایندگان مردم در مجلس نیز مطرح شد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اضافه کرد: در جلسه هم اندیشی امروز در خصوص برخی مطالبات بر زمین مانده فرهنگیان بحث و بررسی صورت گرفت. جمع بندی جلسه امروز به این صورت بود که جلسات دیگری برای بررسی موضوعات داشته باشیم.