زمان : 16 Aban 1401 - 01:26
شناسه : 176893
بازدید : 4658
هم اندیشی فرماندار یزد با فعالین حوزه ی بانوان با موضوع زنان و نشاط اجتماعی هم اندیشی فرماندار یزد با فعالین حوزه ی بانوان با موضوع زنان و نشاط اجتماعی جلسه هم اندیشی فرماندار یزد با جمعی از فعالین حوزه بانوان با موضوع زنان و نشاط اجتماعی درسالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد.

در این نشست که با حضورسیدمحمدرضا مدرسی فرمانداریزد،ابوالفضل اکبری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار،خانم  حسینی مطلق مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری ،زهیر حاجی حسینی مشاور جوان استاندار ، خانم کارگران مشاور فرهنگی اجتماعی  فرماندار یزد،زردان مشاور جوان فرملندار و بیش از 50 نفر از بانوان فعال اجتماعی و فرهنگی برگزار شد، سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد گفت::دختران و زنان ایرانی واجد صفاتی همچون پاکی ، نشاط ، امیدبه آینده ، ایمان ، آرامش ، مهربانی ، بخشندگی ، طراوت ، تلاش ، حسن اخلاق و ادب و مسئولیت پذیری وسرشار از استعداد اند.

وی در ادامه بیان داشت :نمایندگان دولت سیزدهم در یزد نگاهشان به حوزه ی مسائل بانوان و دخترانمان ابدا نمایشی نیست بلکه یک دغدغه ی واقعی و از سرتکلیف ملی و مذهبی و قانونی است.

فرماندار یزد در بخش دیگری از سخنانش گفت بانوان سازنده ی نشاط اجتماعی اند. محور نشاط اجتماعی خانواده است و محور نشاط خانواده دختران و مادران خانواده اند.  دشمنان کشور سرمایه گذاری سنگینی بر روی مسائل حوزه ی زنان انجام داده اند و میبایست با اقناع و روشنگری و تبیین این حربه را بی اثر ساخت.



مدرسی ورزش بانوان را از باب سلامت بدنی و روانی، افزایش روحیه، نشاط اجتماعی بانوان و کاهش دهنده ی اثرات کم تحرکی بسیار پر اهمیت دانست و افزود به صورت خاص در بحث معرفی الگوهایی از زنان موفق و مفید یزدی  برای دختران و نسل جوانمان دغدغه داریم ؛  به دختران و بانوانمان هم اعتماد داریم و هم نیازمند کمک و نظردهی انان هستیم و در این جلسه برای شنیدن نظرات و دغدغه های متعالی شأن گردهم آمده ایم.



فرماندار شهرستان یزد سخنانش را با نقل قولی از  سردار دل ها شهید سلیمانی خاتمه داد :

حتی آن دختر کم حجاب هم دختر من است دختر ماست  دختر جامعه ی ماست؛مایک خانواده ایم و حتی اگر دعوا و بحثی هم درون خانواده باشد بیگانگانی که دشمنی شان با مردم و کشور و نطام ما اثبات شده است حق دخالت ندارند.