زمان : 08 Azar 1401 - 15:13
شناسه : 177079
بازدید : 4739
سرپرست جدید هلال احمربهاباد معرفی شد با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمریزد سرپرست جدید هلال احمربهاباد معرفی شد درپی بازنشستگی برادرحسن رضاپوررئیس اسبق جمعیت هلال احمر بهاباد با حكم مدیر عامل جمعيت هلال احمر استان یزد ، نعمت الله قاسمی به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد معرفي و منصوب شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمراستان یزد در آئین معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر بهاباد درجمع امدادگران با اشاره به اهداف چهار گانه جمعیت هلال احمر اظهار داشت: تأمین احترام انسان‌ها، کوشش برای برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت‌ها، تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون در نظر گرفتن هیچ گونه تبعیض میان آنها این اهداف چهارگانه را تشکیل می‌دهند که همه آنها برای کمک به انسان‌ها است.

دکترحرازی با بیان اینکه امید است هر مدیری که بر سر کار می‌آید زیر چتر انقلاب اسلامی، ارزش‌های خون شهدا را حفظ کند و به مردم خدمت کند ابراز امیدواری کرد: جمعیت هلال احمر بهاباددر دوره مدیریت جدید نیز شاهد اقدمات ارزشمندی به مردم این شهرستان  باشد.

وی اضافه نمود : سرمایه ما نیروی انسانی است که بسیار عالی و کارآمد هستند و در حوادث و بحران‌های مختلف توانمندی خود را نشان داده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمریزد بااشاره به اینکه هلال احمر به عنوان یک سازمان عامل المنفعه در سوانح و حوادث گره گشای مشکلات و آسیب‌های مردم است افزود: در هلال‌احمر به دلیل ماهیت و اهمیت کار در محیط بحرانی و اورژانسی، باید تلاش شود که هم سطح آموزش و آگاهی های کارکنان شاغل در این سازمان ارتقا یابد و هم در قالب آموزش‌های همگانی و رزمایش‌ها این آگاهی در ادارات و سازمان‌های دیگر نیز توسعه پیدا کند.

همچنین دراین مراسم حجت الاسلام شعشعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمراستان هم درسخنانی اززحمات حسن رضاپوررئیس سابق هلال احمربهاباد قدردانی کرد وبرای نعمت الله قاسمی رئیس جدید آرزوی موفقیت وبهروزی نمود.

درپایان این جلسه اززحمات سی ساله آقای حسن رضاپورقدردانی و حکم انتصابآقای نعمت الله قاسمی سرپرست جدید جمعیت هلال احمر بهاباد به وی ابلاغ شد .

انتهای پیام/