زمان : 08 Bahman 1401 - 11:40
شناسه : 177820
بازدید : 4513
170 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد پرداخت شد رئیس کمیته امداد بهاباد 170 میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد پرداخت شد رییس کمیته امداد بهاباد گفت: افزون بر 170 میلیارد ریال وام اشتغال و خودکفایی از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است

حمید دهقان بهابادی در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت :ازابتدای امسال تا پایان دیماه، افزون  بر 170 میلیارد ریال  وام اشتغال و خودکفائی به مددجویان تحت پوشش و نیا زمندان شهرستان بهاباد پرداخت شده است که در این زمینه اشتغال 177  نفرفراهم شده است.

دهقان اظهار داشت: مددجویان برای فراگیری حرفه‌های مختلف در دوره‌های بلندمدت و کوتاه مدت به مراکز فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی معرفی می‌شوند تا با شرکت در این دوره‌ها مهارت‌های لازم را در زمینه فعالیت در یک شغل فرا گیرند.

رئیس کمیته امداد بهاباد تصریح کرد : این وامها درزمینه های کشاورزی ، دامپروری ، صنفی ، صنعتی ، خدماتی و صنایع دستی پرداخت شده است .

دهقان تصریح کرد: فراهم‌ کردن زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از وابستگی آنها به این نهاد از مهمترین اهداف پرداخت تسهیلات به مددجویان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد به منابع مالی پرداخت این تسهیلات اشاره کرد و افزود : مبلغ 6میلیون و 250 هزارریال از محل صندوق ، مبلغ نوزده میلیون و 500 هزارریال از محل تسهیلات تبصره 18 ، مبلغ دومیلیاردریال از محل تسهیلات روستائی ومبلغ 144 میلیاردو 148 میلیون ریال نیز از محل تسهیلات تبصره 16 پرداخت شده است .

دهقان با اشاره به اینکه آموزش یکی از مهمترین وظایف اصلی کمیته امداد قبل از پرداخت وام‌های اشتغال است، گفت : تعداد197نفر از مجریان وام‌های خودکفائی این نهاد با همکاری فنی و حرفه‌ای شهرستان در کلاس آموزشی کوتاه و بلند مدت و حرفه آموزشی شرکت کرده و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

انتهای پیام/