زمان : 13 Ordibehesht 1402 - 16:57
شناسه : 178273
بازدید : 4414
سرپرست جدید بیمارستان بهاباد منصوب شد با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد سرپرست جدید بیمارستان بهاباد منصوب شد سرپرست جدید بیمارستان حکیم بهابادی بهاباد در مراسمی با حضور فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و جمعی از مسئولان بهاباد معرفی و منصوب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد،در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید بیمارستان بهاباد اظهار داشت: بخش سلامت پایه و اساس بهره مندی جامعه از نیروهای سالم از لحاظ فکری و جسمانی است و هر جامعه ای از وضعیت مطلوب بخش سلامت برخوردار باشد، به طور قطع می تواند جامعه ای پویا و سرزنده باشد.

سیدمهدی هاشمی باجگانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات رئیس پیشین در مورد معرفی رئیس جدید بیان کرد: دکتر دایا از مدیران با تجربه و با دانش مدیریتی است و امیدواریم با این انتخاب، شاهد تغییراتی اساسی و مفید در بیمارستان بهاباد باشیم.

فرماندار بهاباد هم در این مراسم با بیان اینکه در حوزه سلامت پیشگیری از اهمیت بیشتری برخوردار است و قبل از بیمار شدن مردم باید به فکر پیشگیری از امراض مختلف باشند، افزود: در حوزه سلامت با تمامی امکانات باید بهترین خدمات را به مردم ارائه داد .

علیرضا تیموری، تغییر در مدیریت بیمارستان حکیم بهابادی بهاباد را مثبت دانست و گفت: هر تغییری می تواند ایده های جدی را به مجموعه تزریق کند و امیدواریم تغییر در مدیریت در بیمارستان بر کیفیت خدمات بیفراید و ما هم وظیفه داریم از رئیس جدید بیمارستان حمایت کنیم .

در این مراسم از خدمات سیدحسین فلاح زاده تجلیل احمد دایا به عنوان سرپرست بیمارستان حکیم بهابادی بهاباد معرفی شد.