اولین ماشین علی دایی چه بود؟
یزدفردا: علی دایی در گفتگو با عادل فردوسیپور میگوید اولین ماشینش پیکان اردبیل ۱۱ بود.
به گزارش یزدفردا: او میگوید: پیکان را شریکم برایم خرید.
۴۲۰ هزار تومان سود کرده بودم که پیکان را برای من خرید و من از کارکردم آن را گرفتم.
پول فوتبال را نرفتم ماشین بخرم و پز بدهم.