طلسم ۱۲ ساله ووشوی یزد شکسته شد
یزدفردا: ووشوی استان یزد پس از ۱۲ سال در مسابقات انتخابی تیمملی صاحب مدال شد.
به گزارش یزدفردا: علیرضا آذین در وزن ۹۰+ کیلوگرم مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بعد از ورزشکاران مازندرانی و تهرانی به همراه اشکان برجی از قم به عنوان سوم مشترک دست یافت.
ووشوی استان یزد پس از ۱۲ سال ناکامی موفق شد در مسابقات انتخابی تیم ملی صاحب مدال شود.
این مسابقات با رقابت بیش از ۴۰۰ ووشوکار از ۳۱ استان و منطقه آزادی و در ۱۰ وزن به میزبانی خراسانی رضوی در شهر مشهد برگزار شد.