زمان : 01 Tir 1405 - 08:17
شناسه : 222567
بازدید : 1035
افزایش سرانه فضای سبز یزد به ۱۷ مترمربع؛ بوستان ۱۲ هکتاری بانوان آماده بهره‌برداری شد رئیس شورای اسلامی شهر یزد: افزایش سرانه فضای سبز یزد به ۱۷ مترمربع؛ بوستان ۱۲ هکتاری بانوان آماده بهره‌برداری شد یزدفردا؛ رئیس شورای اسلامی شهر یزد از افزایش سرانه فضای سبز این شهر به ۱۷ مترمربع خبر داد و گفت: توسعه بوستان‌ها و ایجاد فضاهای عمومی جدید از اولویت‌های مدیریت شهری در دوره ششم بوده است.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا؛ عزیزالله سیفی با اشاره به شرایط اقلیمی یزد اظهار کرد: توسعه فضای سبز در شهری با محدودیت منابع آبی کار دشواری است، اما با اقدامات انجام شده، سرانه فضای سبز شهر به ۱۷ مترمربع افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان با توجه به شرایط آب‌وهوایی یزد، عدد قابل توجهی محسوب می‌شود و فاصله زیادی با شهرهای دارای شرایط اقلیمی مناسب ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: سازمان سیما و منظر شهری شهرداری در این دوره اقدامات مختلفی برای ایجاد بوستان‌های جدید و توسعه فضاهای سبز انجام داده است.

وی از آماده بهره‌برداری شدن بوستان بزرگ بانوان یزد خبر داد و گفت: این بوستان با وسعت ۱۲ هکتار دارای امکانات ورزشی، تفریحی و سرگرمی متنوع است و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.