زمان : 26 Dey 1389 - 20:50
شناسه : 29418
بازدید : 7263
پيام استاندار يزد به مناسبت شهادت جانباز سرافراز اسلام مجيد بصيري پيام استاندار يزد به مناسبت شهادت جانباز سرافراز اسلام مجيد بصيري

پيام استاندار يزد به مناسبت شهادت جانباز سرافراز اسلام مجيد بصيري

یزدفردا "سرویس خبر"روابط عمومی:استاندار يزد به مناسبت شهادت جانباز سرافراز اسلام مجيد بصيري پيامي صادر كرد.

محمدرضا فلاح زاده در اين پيام آورده است:

«و من المومنين رجال صدقوا ما عاهدو الله عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا»

بار ديگر يكي از مردان الهي و هم تبار عاشورائيان به فيض عظيم شهادت نائل آمد و روح پاكش با ارواح شهيدان والامقام خصوصا حضرت آقا سيد الشهداء(ع) در ملكوت اعلي ماوي گزيد و از روزي الهي بهره مند گرديد.

شهادت آن جانباز سرافراز میدان های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه هاي نبرد نور عليه ظلمت، كه سالها درد فراق و هجران همرزمان و همسنگران شهيدش را به اميد وصال تحمل كرده بود، ضايعه اي جبران ناپذير و سنگين است. حيات عزتمندانه آن معلم شريف و دلسوز و زندگي سراسر مجاهدت آن جانباز دلير اسلام، مشحون از فداكاري، استقامت، گذشت، ايثار و جانفشاني در استمرار ارزشهاي اصيل اسلام ناب محمدي(ص) و آرمانهاي كبير حضرت امام خميني(ره) و به تبع آن رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) است.

گرچه آن وجود گرانقدر، با لبیک به ندای حق، به خيل عظيم شهداي والامقام پيوست و دیگر سایه پر مهر و محبتش را خانواده و بازماندگان محترم بر سر خود احساس نمی کنند و فقدان آن پدر مهربان خصوصا برای فرزندان سخت و طاقت فرسا است، اما ثمره زندگی آن مرد الهی با تلاش و مجاهدت در عرصه های آتش و خون و جهاد فی سبیل الله و همچنين تحمل سالها رنج و مرارت در دوران پس از جنگ تحميلي، برگ زرینی است که در پرونده آن جانباز دلاور می درخشد.

امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده اولیاء الله و شهیدان والامقام خصوصا ائمه معصومین(علیهم السلام) میهمان گرداند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ آن عزیز و عرض تسلیت به خاندان محترم و فرهنگي بصيري به ويژه بزرگ خاندان آن عزيز جناب آقاي حاج محمدكاظم بصيري، برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند منان مسئلت می نمایم.

یزدفردا