زمان : 20 Khordad 1391 - 23:54
شناسه : 52509
بازدید : 6043
جوان بافقی قادر است اشیاء سنگین را با دندان حمل کند جالب و دینی جوان بافقی قادر است اشیاء سنگین را با دندان حمل کند

 یزدفردا "محمد حسین فتاحی ۲۷ ساله، استعداد خارق العاده ای برای بلند کردن اشیا ءمختلف سنگین با دندان از زمین دارد.

محمدحسین فتاحی در گفتگو با «بافق فردا»گفت : به شغل آزاد گچ کاری ساختمان مشغول است و کارهایی از قبیل  بلند کردن وزنه ۱۰۰ کیلو گرمی با دندان،بلند کردن کیسه گچ ۵۰ کیلویی با دندان و ۲ عدد دیگر با دست مجموعا به وزن۱۵۰ کیلوگرم و بالارفتن از پله ها در این حالت تا ۲۰ پله، بلند کردن انسانی تقریبا هم وزن خود با دندان و هم زمان حرکت به سمت جلو، از جمله کارهایی است که قادر به انجام دادن است.
وی افزود:از زمانی که شاگرد استاد سفیدکار بودم و  تقریبا از دوران نوجوانی این کارها را نوعی ورزش  و سرگرمی در محیط کار برای خودم میدانستم و از همان موقع برای جابجایی  کیسه های مختلف گچ از دندان استفاده می کردم.
محمدحسین فتاحی در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات رسمی شرکت داشته اید، گفت: به طور رسمی نه، اما پارسال یک دور مسابقات استانی اسکیت برگزار شد که از طرف اداره ورزش و جوانان دعوت شدم تا وزنه بدنسازی  و انسان ۷۰کیلو گرمی را با دندان از زمین بلند کنم و به جلو ببرم  و با انجام این کار مورد تشویق حضار قرار گرفتم.
وی ادامه داد: از آن موقع به بعد تصمیم گرفتم که به طور منظم و فنی تر این ورزش را پی گیری کرده تا رکوردم را در تمامی زمینه های ذکر شده افزایش دهم و خود را برای مسابقات قویترین مردان سال جاری آماده کنم.
فتاحی در آخر گفت: به جوانان توصیه می کنم به جای هدر دادن وقت باارزش خود دنبال کار و ورزش رفته تا خدای ناکرده جوانی خود را تباه نکنند