زمان : 16 Mordad 1391 - 20:29
شناسه : 55395
بازدید : 7936
 رونمايي از كاشي طرح زيلو در كارخانه كاشي كيميا سرام ميبد(1نظر) با حضور آيت الله اعرافي امام جمعه ميبد رونمايي از كاشي طرح زيلو در كارخانه كاشي كيميا سرام ميبد(1نظر)

یزدفردا:با حضور آيت الله اعرافي امام جمعه ميبد ، فرماندار، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج و فرمانده بسيج كارگري ميبد از كاشي طرح زيلو در كارخانه كاشي كيميا سرام ميبد رونمايي شد .

به گزارش یزدفردا به نقل از  میبد آدینه ، امام جمعه ميبد در اين مراسم ضمن تبريك ميلاد امام حسين مجبتي (ع) ، از ابتكار عمل مهندسين و تكنسين هاي اين كارخانه در بهره گيري از تاريخ و فرهنگ ايراني و اسلامي قدرداني كرد و افزود : قطعا با تكيه بر فرهنگ اسلامي مي توان در عرصه صنعت به افق هاي بلندي دست يافت .

مهندس جعفري مدير توليد اين كارخانه هم در ابتداي اين مراسم گفت : برخلاف بسياري از واحدهاي توليد كاشي در استان يزد و شهرستان ميبد ، اين كارخانه به سمت الگوگيري از تاريخ و فرهنگ اسلامي حركت كرده و كاشي با طرح هاي زيلو و برگرفته از تاريخ و فرهنگ اسلامي را سرلوحه كارخود قرار داده است .

مهندس جعفري با اشاره به رونمايي از كاشي طرح زيلو در اين كارخانه گفت : هم اكنون 20 طرح زيلو در دست طراحي است كه در آينده نزديك بر روي كاشي پياده خواهد شد .

وي اظهار اميدواري كرد كه طرح هاي زيلو و تاريخي و مذهبي در كشورهاي اسلامي به دليل زيبايي خاص معنوي و طرح و رنگ مناسب طرفداران زيادي داشته باشد .