زمان : 25 Mordad 1391 - 12:09
شناسه : 55871
بازدید : 3306
پيام فرماندار شهرستان تفت به مناسبت روز جهانی قدس    پيام فرماندار شهرستان تفت به مناسبت روز جهانی قدس

فرماندار شهرستان تفت در پیامی به مناسبت فرا رسيدن روز جهاني قدس روز مقابله مستضعفين با مستكبرين، مردم متعهد و متدين شهرستان تفت را به حضور در اين راهپیمایی دعوت كرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، متن پيام بدين شرح است:

حضور حماسي امت اسلامي در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان سنت حسنه‌اي از امام خميني (ره) جهت آزادسازي قدس از الحاد و شرک و رهايي قدسيان فلسطيني از ظلم و آوارگي است.

 ابتکاري هوشمندانه كه تنها یک نامگذاری نبود بلکه یک جریان سازی فرهنگی سیاسی و ترسیم یک راهبرد سرنوشت ساز در روند مقاومت اسلامی مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین برای جهان اسلام بود.

 روز قدس روزی است كه باید پرچم آزادی خواهی ملت غیور ایران در سراسر دنیا برافراشته شود و همه دولت های زورگو بدانند كه مردم ما با تمامی توان حامی مستضعفان و محرومان دنیا هستند.

 رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) نيز ضمن تاكيد بر گراميداشت اين روز عزيز مي فرمايند: روز قدس، روزي است که دنياي اسلام بايد آنرا گرامي بدارد.توده­هاي مسلمان نگذارند كه بعضي از دولتهاي خود فروخته در فضاي آرام  و سكوت مصنوعي كه به وجود آورده­اند فلسطين را ذره ذره و لحظه به لحظه ذوب كنند و قضيه را به دست فراموشي بسپارند.

امروز به یمن اقدام سترگ و ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، معادلات منطقه­ای به نفع جریان مقاومت و نهضت بیداری اسلامی تغییرات شگرفی یافته است، به گونه­ای که تلاش آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان ظلم در سرزمین قدس،  طراحی و ارایه هرگونه نقشه سازش خود را در مقابل امواج بیداری ملل و جوامع جهانی و هوشمندی ملت و مجاهدان فلسطینی ناکارآمد و از پیش شکست خورده می­یابد.

لذا لازم است همگان در اين وظيفه مهم ديني شرکت كنند تا ضيافت الهي يعني روزه ماه مبارک رمضان را با اين وحدت ميداني ايراني بدرقه كرده و به استقبال عيد بزرگ فطر که جامعه جهاني اسلام در صحابت نوراني حضرت ختمي نبوت (ص) به آن مفتخر است، بشتابند.

اينجانب از مردم شريف، متعهد، متدين و ولايتمدار شهرستان تفت دعوت مي كنم ضمن حضور ارزشمندخود در اين همايش بزرگ ديني، سياسي، ديگران را نيز به اين کار مهم ترغيب نمايند.