نمی دانیم مسئولین محترم روزنامه خاتم یزد 

 با چه هدفی نسبت به انعکاس خبری که اصالت

 آن تخریب جمهوری اسلامی آنهم توسط بنگاه 

امپریالیسم پیر انگلیس  بوده  اقدام نموده و مطلبی که دارلعباده یزد را به کثیف ترین نقطه دنیا تشبیه نموده بدون آنکه نامی از اصالت داماد برده شود و ایا می توان این انعکاس را بی سلیقه گری یا عدم شناخت یزد و ایران  و  یا خدای ناکرده  آب در اسیاب دشمن ریختن نامید.

چندی پیش سایت یزد نیوز هم به نقل از رسانه های بیگانه مطلبی را عنوان کرده بود که یک جوان خود فروش ایرانی باعث رسوائی یک قاضی در ... شده  که با تذکر دوستان سریع از روی سایت بر داشته شد.

 و در ادمه سریال هم خاتم با نقل مطلبی که صحت و سقم آن را هیچ کس نمی تواند تائید کند واز کجا معلوم که ساخته نظریه پردازان و داستان سرایان مخالف ایران نباشد و سناریوئی مانند سناریوی بتی محمودی نباشد.

ایا شما  به هنگام انتخاب این مطلب از بی بی سی به فکر این نیفتادید که  بی بی سی  بی هدف هیچ مطلبی را منعکس نمی کند شما که بر بیانیه استاندار متعهد حاشیه می زنید و هزارتا ایراد می گیرید نمی توانید بگوئید از رو ی سهل انگاری چنین مطلبی را در روزنامه خاتم قرار دادید .

شما که چندی است خود را سخنگوی اصلاحات می دانید و در مسائل سیاسی خود را صاحب نظر کرده اید چگونه خاتم یزد را مروج افکار  نابود کننده استعمار کرده اید.

 ایا می دانید شما به خاطر  چاپ چنین مطلبی  نشان درجه یک خدمت به غرب را  باید در یافت کنید .

ایا زمانی که یک سریال تلویزیونی  اجازه ندارد لهجه خاصی را در مواقعی که متن  حالت تمسخر آمیز دارد  استفاده کند .شما چگونه به خود اجازه دادید در روزنامه ای که صد در صد خوانند گان آن یزدی هستند مطلب  یک افغانی آنهم با نقل قول از رسانه بیگانه ای که دشمن قسم خورده ایران و ایرانی است منعکس کنید که ترویج کننده فساد و فحشاء از همه مهم تر  بدون ذکر تابعیت داماد که اهل کجاست  به یزد و یزدیان  مومن و خداترس  توهین نموده و تصویری از یزد به جهانین معرفی نموده که در این شهر هر کس هر کاری دلش خواست انجام می دهد و قانونی که حافظ   حقوق انسانی باشد  وجود ندارد .

برادر عزیزی که روزنامه محلی خاتم یزد را  در دست گرفته و برای پر کردن صفحه آن اقدام به چاپ مطلبی که بیگانگان حاضرند برای چاپ چنین مطلبی میلیاردها هزینه کنندِ که هم ایران را  به یک کشور بی در و پاشنه تشبیه نموده که اصول اولیه  حقوق بشر هم در آن رعایت نمی شود و در راس این مقاله یزد  دارالعباده که با زحمت و تلاش پیشینیان  و دینداری مردمش( یزد دارالعباده گشته) با روزنامه ای  که پسوند یزد را یدک می کشد به لجنزار تشبیه و به جهانین معرفی می گردد  .

واقعا ایا این تصور گردانند گان خاتم است که هر آنچه آنا ن به خورد مردم دادند مردم یزد بی بخارند و عکس العملی ندارند .

از کجا به اصالت این نظر سنجی ایمان آوردید ِایا زنان یزد  طبق این آمار در یکسال اول زندگی.........

واقعا شما با چاپ این مطلب بزرگترین خیانت را به یزد و یزدیان نمودید و حاشا به معرفتتان ایا شما که در یزد ساکنید یزد را اینگونه دیدید که با چاپ این مطلب  ایا هدف این  نبوده که یزد دارالعباده این است وای بحال بقیه جمهوری اسلامی و این ثمره حکومت اسلامی است و و و و های دیگر که انسان  شرم از واگوئی آن دارد  

ودر نهایت  امید می رود مدیران خاتم یزد  در اداره روزنامه  تجدید نظر نموده و ار مردم یزد عذر خواهی نمایند و بازهم به یاد مقالات شوق افتادیم که یزدی نبودن اداره کننده خاتم را گوشزد می کردِ این یکی از ثمراتش است ولی شما که ایرانی هستید یزد برای شما بی ارزش بود حیفتان نیامد با روزنامه ای ایرانی در بدنام کردن ایران گام بردارید   

و این هم  سیاه نامه خاتم