زمان : 11 Bahman 1391 - 21:13
شناسه : 64097
بازدید : 4671
78 پروژه در ايام ا... دهه فجر در يزد به بهره برداري مي رسد به مناسبت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 78 پروژه در ايام ا... دهه فجر در يزد به بهره برداري مي رسد

عزيزا...سيفي در اين خصوص با تبريك فرارسيدن ايام ا... دهه فجر و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان دوران انقلاب اسلامي گفت: ايام ا... دهه فجر بهترين فرصت براي بازگو نمودن دستاوردهاي ارزشمند نظام و انقلاب در عرصه هاي مختلف مي باشد.
فرماندار با اشاره به دشمني غرب با انقلاب اسلامي از آغاز تا كنون افزود: دنياي غرب با توسل به انواع تهديدها و تحريمها در صدد به چالش كشيدن نظام مقدس جمهوري اسلامي است كه مردم و مسئولان با همدلي و يكپارچگي توانسته بر اين مسائل فائق آمده و به قلهاي رفيع علم و پيشرفت دست يابند.
وي خاطرنشان كرد: در ايام ا... دهه فجر 78  پروژه در سطح شهرستان يزد با اعتباري بالغ بر 780ميليارد ريال افتتاح خواهد شد.
سيفي تصريح كرد: از مهمترين پروژه هاي قابل افتتاح در سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گازرساني به روستاي محمودي ،تأمين آب آشاميدني مجتمع ولايت واجراي طرحهاي هادي در روستاها مي باشد.
فرماندار اظهار داشت: ، افتتاح كتابخانه شهيد مطلب شفيعي،سالن چند منظوره بانوان ، كارخانه توليد خوراك دام، بهسازي ترمينال قديم و پاركينگ هواپيما در فرودگاه شهيد صدوقي،  از ديگر پروژه هايي خواهد بود كه به بهره برداري خواهد رسيد.
سيفي گفت: مخزن بتني 5 هزار متر مكعبي و اجراي شبكه توزيع گاز توسعه شهرك صنعتي نيز با اعتبار 8750 ميليون ريال در ايام ا... دهه فجر به بهره برداري مي رسد.
وي اعلام كرد: در زمينه مخابرات و ارتباطات نيز 29 پروژه با اعتبار بالغ بر 472 ميليارد ريال نير افتتاح خواهد شد.