زمان : 27 Esfand 1391 - 18:03
شناسه : 66880
بازدید : 3785
بودجه پیشنهادی شهرداری یزد به تصویب شورای اسلامی شهر رسید بودجه پیشنهادی شهرداری یزد به تصویب شورای اسلامی شهر رسید

با تقدیم بودجه پیشنهادی سال 92 شهرداری به شورای اسلامی شهر یزد ، پس از بحث و تبادل نظر با استماع نظرات کارشناسان ، الویت سنجی پروژه ها و پیشنهادات اعضای شورا در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر و همچنین صحن علنی شورا مبلغ بالغ بر یک هزار و 582 میلیارد ریال تصویب شد.

ناصرپارسائیان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به مبلغ بودجه سال آینده تصریح کرد : بودجه سال 92 شهرداری نسبت به بودجه سال 91 حدود 50 درصد و نسبت به متمم و اصلاحیه بودجه سال 91 ، حدود 29 درصد افزایش داشته است.

پارسائیان گفت : بودجه 106 میلیارد تومان شهرداری طی لایحه متمم و اصلاحیه بودجه سال 91 شهرداری با 15 درصد افزایش به مبلغ 123میلیارد تومان مورد تصویب قرار گرفته است.

وی همچنین خاطرنشان ساخت : در سال آینده از این مبلغ ، حدود 29 درصد صرف هزینه های جاری و حدود 71 درصد صرف هزینه های عمرانی می شود.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای اسلامی شهر یزد ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای عوامل شهرداری درافزایش بودجه و توسعه شهردر سال 91 ، برای سال آینده ، سالی سرشار از موفقیت ، شکوفایی و توسعه در کلیه امور عمرانی ، فضای سبز و زیباسازی و.... آرزو نمود و همچنین طلیعه بهار و سال نو را به همه همشهریان عزیز و خدمت گذاران به مردم تبریک و شادباش عرض نموده و از خداوند متعال سالی سرشار از خیر و برکت و سلامتی خواستار شد.