زمان : 11 Farvardin 1393 - 22:39
شناسه : 85615
بازدید : 1687
پيام استاندار به مناسبت دوازدهم فروردين روز جمهوري اسلامي پيام استاندار به مناسبت دوازدهم فروردين روز جمهوري اسلامي

استاندار يزد به مناسبت دوازدهم فروردين روز جمهوري اسلامي پيامي صادر كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "سيد محمد ميرمحمدي" در اين پيام آورده است:

دوازدهم فروردين ماه، يادآور حضور حماسي مردمي است كه با مشاركت بيش از 98درصدي خود، به نظام مقدس جمهوري اسلامي برآمده از مبارزات خستگي ناپذير ملت ، رسميت بخشيده و آرمان معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خميني (ره) مبني بر تحقق جمهوري اسلامي ، نه يك كلمه كم، نه يك كلمه بيش را به واقعيتي بي بديل در جهان معاصر مبدل ساختند.

روز جمهوري اسلامي ، جشن تولد نظامي است مبتني بر تعاليم عاليه اسلامي كه حافظ راي و اراده ملت بوده و بعد از گذشت بيش از سه دهه ، امروز الگويي از نظام مردم سالار ديني را ارائه كرده است. نظامي كه محوريت دين در آن نهادينه و آراي مردم محترم و مشاركت عمومي در تصميم گيري هاي كلان و انتخاب‌هاي مهم، عملا محقق نموده و زمينه هاي شكوفايي استعدادهاي نهفته انسان در پرتو توجه به ارزشهاي اخلاقي و  حفظ  كرامت‌هاي انساني فراهم ساخته است.

با پاسداشت اين حماسه تاريخي و انوار روح بخش بي پايانش و گراميداشت ياد شهيدان راه استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي و اداي احترام نسبت به همه ايثارگريها و جانفشاني هايي كه در راه استقرار، تثبيت و تداوم انقلاب شكوهمند اسلامي صورت گرفته ، براي مردم شريف، فهيم و سرافراز كه تداوم اين راه عزت آفرين را آگاهانه و هوشمندانه رقم مي‌زنند و با يادآوري مستمر آرمانها و اهداف بلند انقلاب حيات انقلاب را تضمين و عدل و احسان را در نظام جهاني ترويج مي نمايند توفيق و عزت بيشتر از درگاه قادر متعال مسئلت دارم و استمرار موفقيتهاي ايران اسلامي را در عرصه هاي مختلف تحت رهبري‌هاي داهيانه مقام معظم رهبري مد ظله العالي آرزومندم.