اعلام آمادگی انجمن زرتشتیان برای ساختمان سازی در دانشگاه یزد
عضو شورای اسلامی شهر یزد به نمایندگی از سوی انجمن زرتشتیان روز پنجشنبه 4 اردیبهشت ماه با سرپرست دانشگاه یزد دیدار کرد.
آقای سپنتا نیکنام در این دیدار خاطرنشان کرد: در دولت اعتدال و مدیریت جدید، انجمن زرتشتیان همچون گذشته آمادگی دارد در ساخت پروژه های عمرانی و تأمین امکانات دانشگاهی برای دانشگاه یزد همکاری کند. شایان ذکر است انجمن زرتشتیان تاکنون در زمینه های ساخت دانشکده منابع طبیعی و مرکز همزیستی با کویرو ساخت آزمایشگاه و اهدای چند قطعه زمین کمکهای شایان توجهی به دانشگاه یزد کرده است.
مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید