زمان : 09 Ordibehesht 1393 - 10:51
شناسه : 86812
بازدید : 2527
ﻭﺯﻳﺮ ﺑﻬﺪاﺷﺖ ﺩﺭﻣﺎﻥ و اﻣﻮﺯﺵ ﭘﺰﺷﻜﻲ ﺑﻪ ﻣﻨﻆﻮﺭ اﻓﺘﺘﺎﺡ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻫﺎﻱ ﺳﻼﻣﺖ, و ﺣﻀﻮﺭ ﺩﺭ ﻫﻤﺎﻳﺶ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﭘﺰﺷﻜﻲ ﺑﻪ ﻳﺰﺩ ﺁﻣﺪ ﻭﺯﻳﺮ ﺑﻬﺪاﺷﺖ ﺩﺭﻣﺎﻥ و اﻣﻮﺯﺵ ﭘﺰﺷﻜﻲ ﺑﻪ ﻣﻨﻆﻮﺭ اﻓﺘﺘﺎﺡ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻫﺎﻱ ﺳﻼﻣﺖ, و ﺣﻀﻮﺭ ﺩﺭ ﻫﻤﺎﻳﺶ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﭘﺰﺷﻜﻲ ﺑﻪ ﻳﺰﺩ ﺁﻣﺪ

ﻭﺯﻳﺮ ﺑﻬﺪاﺷﺖ ﺩﺭﻣﺎﻥ و اﻣﻮﺯﺵ ﭘﺰﺷﻜﻲ ﺑﻪ ﻣﻨﻆﻮﺭ اﻓﺘﺘﺎﺡ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻫﺎﻱ ﺳﻼﻣﺖ, و ﺣﻀﻮﺭ ﺩﺭ ﻫﻤﺎﻳﺶ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﭘﺰﺷﻜﻲ ﺑﻪ ﻳﺰﺩ ﺁﻣﺪ.

ﻭﺯﻳﺮ ﺑﻬﺪاﺷﺖ ﺩﺭﻣﺎﻥ و اﻣﻮﺯﺵ ﭘﺰﺷﻜﻲ ﺑﻪ ﻣﻨﻆﻮﺭ اﻓﺘﺘﺎﺡ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻫﺎﻱ ﺳﻼﻣﺖ, و ﺣﻀﻮﺭ ﺩﺭ ﻫﻤﺎﻳﺶ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﭘﺰﺷﻜﻲ ﺑﻪ ﻳﺰﺩ ﺁﻣﺪ.

ﺑﻪ ﮔﺰاﺭﺵ روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد اﻓﺘﺘاﺡ ﻣﺮﻛﺰ ﻣﺮاﻗﺒـﺖ اﺯ ﺑﻴﻤﺎﺭﻳﻬﺎﻱ. ﻋﻴﺮﻭاﮔﻴﺮ ﺩﺭ ﻣﺤﻞ ﻣﺮﻛﺰ ﺩﺭﻣﺎﻧﮕﺎﻩ اﻛﺒﺮﻱ ﺻﻔﺎﻳﻴﻪ اﻭﻟﻴﻦ اﻓﺘﺘﺎﺡ ﻭﺯﻳﺮﺑﻬﺪاﺳﺖ ﺑﻮﺩ.

اﻳﻦ ﻣﺮﻛﺰ ﺑﻪ ﻣﻨﻆﻮﺭ ﭘﻴﺸﮕﻴﺮﻱ و ﻛﻨﺘﺮﻝ ﺑﻴﻤﺎﺭﻳﻬﺎﻱ ﻣﺰﻣﻦ اﺯﺟﻤﻠﻪ ﺩﻳﺎﺑﺖ و ﻓﺸﺎﺭﺧﻮﻥ ﺭاﻩ اﻧﺪاﺯﻱ ﺷﺪﻩ اﺳﺖ

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان