زمان : 21 Ordibehesht 1393 - 12:57
شناسه : 87527
بازدید : 10500
مجوز بکارگیری نیروی پرستار پاره وقت صادر شد. مجوز بکارگیری نیروی پرستار پاره وقت صادر شد.

معاون درمان دانشگاه از صدور مجوز بکارگیری نیروی پرستار پاره وقت با شرایط خاص خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: دکتر علی دهقان در اینباره گفت: با ابلاغ بخشنامه ای از طرف وزارت بهداشت بیمارستانها می توانند به منظور جایگزینی پرستاران شاغل در بخش های بالینی به صورت موقت و انعقاد قرارداد پاره وقت ساعتی از نیروهای پرستار کمک بگیرند.

مدیر امور پرستاری دانشگاه نیز در توضیحات تکمیلی این خبر افزود: بازنشستگان مشمول این خبر نشده و پرستاران برای انعقاد قرارداد پاره وقت باید دارای شرایط خاص باشند.

جراحی، مدیر امور پرستاری گفت: به زودی شرایط پرستاران از سایت وبدا دانشگاه یزد و همچنین سایت اصلی معاونت درمان دانشگاه اعلام خواهد شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان