معاون درمان دانشگاه از صدور مجوز بکارگیری نیروی پرستار پاره وقت با شرایط خاص خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: دکتر علی دهقان در اینباره گفت: با ابلاغ بخشنامه ای از طرف وزارت بهداشت بیمارستانها می توانند به منظور جایگزینی پرستاران شاغل در بخش های بالینی به صورت موقت و انعقاد قرارداد پاره وقت ساعتی از نیروهای پرستار کمک بگیرند.
مدیر امور پرستاری دانشگاه نیز در توضیحات تکمیلی این خبر افزود: بازنشستگان مشمول این خبر نشده و پرستاران برای انعقاد قرارداد پاره وقت باید دارای شرایط خاص باشند.
جراحی، مدیر امور پرستاری گفت: به زودی شرایط پرستاران از سایت وبدا دانشگاه یزد و همچنین سایت اصلی معاونت درمان دانشگاه اعلام خواهد شد.
مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید