زمان : 25 Ordibehesht 1393 - 22:01
شناسه : 87754
بازدید : 1905
بازنگری در آیین نامه کمیته برگزاری آزمون ها در دانشگاه یزد بازنگری در آیین نامه کمیته برگزاری آزمون ها در دانشگاه یزد

در اولین نشست کمیته برگزاری آزمون های سراسری در دانشگاه یزد در سال جاری که روز چهارشنیه 24 اردیبهشت ماه به ریاست نماینده تام الاختیار دانشگاه تشکیل شد،  آیین نامه اجرایی این کمیته مورد بازنگری قرار گرفت.

در این نشست نماینده تام الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون های سراسری با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری آزمون ها، از اعضای کمیته خواست همه تلاش و همت خود را در راستای برگزاری هرچه بهتر آزمون ها به ویژه آزمون های سراسری به کار گیرند چرا که آبرو و حیثیت این مجموعه در گرو آن است.

دکتر سید محسن میرحسینی بابیان اینکه در جریان این آزمون ها نتیجه تمام کوشش های علمی و آموزشی افراد سنجیده می شود، افزود: این موضوع وظیفه و مسوولیت ما را به عنوان برگزارکنندگان آزمون ها بسیار حساس و دشوار می سازد بنابراین باید تمام تلاش خود را به کاربریم تا محیطی سرشار از آرامش و آسایش را برای داوطلبان مهیا کنیم.

در ادامه این نشست مفاد آیین نامه کمیته برگزاری آزمون ها مورد بازنگری و بحث و تبادل نظر قرار گرفت. نحوه پرداخت دستمزد عوامل اجرایی، شیوه دعوت از کارکنان برای همکاری در برگزاری ازمون، انتقال باجه رفع نقص به مجاورت مکان برگزاری آزمون و تأمین برخی از امکانات و تجهیزات ضروری از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان