در سي و هشتمين دورهي مسابقات رياضي دانشجويي ايران عباس جعفری دانشجوی رشته ریاضی دانشگاه یزد در مقطع کارشناسی به مدال نقره دست یافت. در نتایج گروهی نیز تیم دانشگاه یزد در رده یازدهم قرار گرفت.
اين دوره از مسابقات با حضور 178 دانشجو از 37 دانشگاه سراسر كشور در مقاطع مختلف به مدت چهار روز در دانشگاه تحصيلات تكميلي صنعتي و فناوري پشرفته كرمان و با همكاري انجمن رياضي ايران برگزار شد.
در اين مسابقه علمي كه راه يافتگان به آن در مسابقات بينالمللي، جزء مدالآوران و نخبگان كشور محسوب مي شدند در سه بخش آناليز رياضي، جبر و مسائل ابتكاري به رقابت پرداختند كه هدف از آن سنجش قوهي خلاقيت و قدرت استدلال دانشجويان عنوان شده است.
سرپرست تیم دانشگاه یزد در این مسابقات دکتر حسین جوانشیری عضو هیأت علمی دانشکده ریاضی و کمک سرپرست تیم امیر گوهرشادی دانشجوی نخبه این دانشکده بودند.