در جلسه اخیر هیات رییسه دانشگاه یزد اساسنامه کانون بازنشستگان اعضای هیات علمی این دانشگاه که با هدف تجمیع تجربیات و ابداعات اعضای هیأت علمی بازنشسته این دانشگاه تدوین شده است، مطرح و بر حمایت از این کانون تاکید شد.
مشاور رییس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه با اعلام این خبر گفت: اعضای هیات علمی بازنشسته برای این دانشگاه بسیار ارجمند و در رشد و تعالی آن تأثیرگذارند. دکتر سید محمود زنجیرچی افزود: دانشگاه یزد در تلاش است مکانی را در شأن این بزرگواران به کانون بازنشستگان اعضای هیأت علمی اختصاص دهد.
به گفته وی، این اساسنامه قرار است در اولین نشست مجمع کانون بازنشستگان اعضای هیأت علمی که به عنوان یک تشکل مردم نهاد فعالیت خواهد داشت، به رأی گذاشته شود.
مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید