احکام معاون وزیر برای سه نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه یزد به عنوان به عنوان عضو هسته پژوهش های استان یزد(2نظر)
معاون اقتصادی وزارت امور اقتصاد و دارایی در احکامی جداگانه سه نفر از اعضای هیأت علمی دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری دانشگاه یزد را به عنوان اعضای هسته پژوهش های استان یزد منصوب کرد.
شاپور محمدی در این احکام، با استناد به آیین نامه هسته های پژوهشی استان های وزارت امور اقتصادی و دارایی و بنا به پیشنهاد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، دکتر محدعلی فیض پور، دکتر منصور مهینی زاده و دکتر حمیدرضا نصیری زاده از اعضای هیات علمی دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری دانشگاه یزد را به عنوان عضو هسته پژوهش های استان یزد منصوب کرد.
شایان ذکر است با توجه به برگزاری همایش سراسری "اقتصاد سلامت (چالش ها و راهکارها)" آبان ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد، معاونت تحقیقات و فناوری این دانشگاه با صدور ابلاغ های جداگانه دکتر محمدعلی فیض پور، دکتر منصور مهینی زاده و دکتر حمیدرضا نصیری زاده سه عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری دانشگاه یزد را به عضویت در کمیته علمی این همایش منصوب کرد.
مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید