زمان : 07 Khordad 1393 - 21:59
شناسه : 88505
بازدید : 3151
دانشجویان نمونه دانشگاه علوم پزشکی یزد با حضور معاون اول رئیس جمهور تجلیل می شوند دانشجویان نمونه دانشگاه علوم پزشکی یزد با حضور معاون اول رئیس جمهور تجلیل می شوند سه نفر از دانشجویان نمونه دانشگاه علوم پزشکی یزد دهم خرداد با حضور معاون اول رئیس جمهور تجلیل می شوند.

سه نفر از دانشجویان نمونه دانشگاه علوم پزشکی یزد دهم خرداد با حضور معاون اول رئیس جمهور تجلیل می شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد هجدهمین دوره معرفی دانشجویان نمونه کشور روز ۱۰ خرداد با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود و ۷۵ دانشجو شامل ۵۰ دانشجو از دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم و ۲۵ دانشجو از دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

شایان ذکر است، خاطره خانجانخانی دانشجوی رشته میدریت خدمات بهداشتی در مقطع کارشناسی، رضا علی فلاح زاده دانشجوی رشته بهداشت محیط در مقطع کارشناسی ارشد و محبوبه دهواری دانشجوی رشته بهداشت محیط در مقطع کارشناسی ارشد اسامی دانشجویان نمونه دانشگاه علوم پزشکی هستند که طی مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور تجلیل می شوند.

به گفته «دکتر سلیمان احمدی» رئیس مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت دانشجویان نمونه گروه علوم پزشکی بر اساس سه معیار در حوزه پژوهش، آموزش و فرهنگی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و پس از بررسی مستندات در کمیته‌های جداگانه در سه مرحله داوری برگزیدگان نهایی شامل ۲۵ دانشجو معرفی شدن

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان