زمان : 04 Tir 1393 - 17:32
شناسه : 89825
بازدید : 2955
امضای تفاهم نامه میان دانشگاه یزد و سازمان نظام مهندسی معدن ایران امضای تفاهم نامه میان دانشگاه یزد و سازمان نظام مهندسی معدن ایران

با توجه به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه، تفاهم نامه ای در هفت ماده و با موضوع ایجاد زیر ساخت، شناخت، تعریف و حل مشکلات و معضلات جامعه معدنی استان و کشور بین دانشگاه یزد و سازمان نظام مهندسی معدن ایران امضا شد.

این تفاهم نامه که به مدت سه سال از زمان امضا معتبر است در افتتاحیه اجلاس در حضور اعضای هیات عمومی سازمان نظام مهندسی معدن ایران، جعفر سرقینی معاون امور معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دکتر داریوش اسماعیلی نماینده مجلس شورای اسلامی و سایر شرکت کنندگان در اجلاس به امضای دکتر «محمد صالح اولیاء» رئیس دانشگاه یزد، بزرگترین مرکز آموزشی استان یزد و مهندس «هرمز ناصرنیا» رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران با اهداف ایجاد بستری برای تعامل مناسب دانشگاه و بخش صنعتی و معدن، نهادینه کردن آموزش برای حل مشکلات صنعت، نهادینه کردن احساس نیاز مستمر جامعه به آموزش، نهادینه کردن عنوان ایجاد شبکه سهل الوصول جهت تعریف در خواست های فنی و علمی جامعه صنعت و معدنی و ایجاد فضای شاد علمی و فنی  در تعامل علم و صنعت منعقد شد.

شایان ذکر است: سازمان نظام مهندسی معدن ایران در این تفاهم نامه، نسبت به ایجاد شبکه ثبت مشکلات و معضلات جامعه معدنی، ارائه اطلاعات درباره نقاط ضعف و قوت دانش آموختگان در مشاغل حرفه ای، تنظیم و تکمیل بانک اطلاعاتی نیازهای صنعت همزمان با پایش معادن و صنایع معدنی، دعوت نماینده دانشگاه جهت حضور در جلسات مشترک سازمان و صنعت متعهد شد همچنین از دیگر تعهدات سازمان نظام مهندسی معدن ایران در این تفاهم نامه می توان به ایجاد زمینه حضور متقاضیان دانشگاهی برای حضور در دوره های حرفه ای سازمان، همکاری برای حضور مستمر دانشگاه در بخش معدن و صنایع معدنی موجود در سازمان برای پژوهش اشاره کرد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان