زمان : 05 Tir 1393 - 11:12
شناسه : 89847
بازدید : 2230
152كيلو از بار ضايعات ترياك بود 152كيلو از بار ضايعات ترياك بود

 ماموران يزد و اصفهان در يك اقدام مشترك و با انجام كارهاي اطلاعاتي موفق به كشف 152 كيلوگرم ترياك شدند.

سرهنگ " عطاءا... احمدي " جانشين فرمانده انتظامي استان يزد در تشريح اين خبر گفت: در پي تعامل اطلاعاتي و همكاري ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با موادمخدر يزد و اصفهان و با انجام يكسري كارهاي اطلاعاتي مشخص شد سوداگران مرگ قصد انتقال موادافيوني را در قالب بار ضايعات از جنوب ايران به مركز كشور دارند كه برخورد و دستگيري اعضاي اين باند در دستور كار ماموران پليس دو استان قرار گرفت.

احمدي ادامه داد: ماموران ، ضمن شناسايي و متوقف كردن خودرو حامل بار ضايعات، در بازرسي از اين خودرو 152 كيلوگرم ترياك را كشف و ضبط كردند.

جانشين انتظامي استان يزد؛ در پايان از دستگيري دو تن از سوداگران مرگ در اين رابطه خبر داد.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان