برای بهره‌مندی از 45% تخفیف محصولات نوین چرم می‌توانید به آدرس یزد، بلوار جمهوری، کوچه نیروگاه، هتل زنبق مراجعه کنید

اوت لت (Outlet) چیست؟ آشنایی با اوت لت نوین‌چرم

کسانی که با برندهای جهانی پوشاک آشنایی دارند، لاقل یک‌بار با واژه اوت‌لت (Outlet) برخورد کرده‌اند. اوت‌لت‌ها فرصت بسیار مناسبی هستند که بتوانید محصولات برند مورد علاقه خود را با تخفیف فوق‌العاده خرید کنید. زیرا در اوت‌لت، محصولات در حراج ویژه و تخفیف فوق‌العاده هستند.  اما واقعا علت این تخفیف چیست؟ در اکثر مواقع، دلیل این تخفیف ویژه این است که فصل فروش این محصولات گذشته است. در حقیقت زمانی که فصل فروش یک محصول به اتمام می‌رسد، برخی از محصولات تک‌سایز و تک‌رنگ می شوند. بنابراین این دسته از محصولات با تخفیف‌های بسیار بالا برای فروش قرار می‌گیرند.

اولین ایونت نوین اوت‌لت در شهر تهران

در کشور ما برگزاری ایونت‌های اوت‌لت سابقه چندانی ندارد و هموطنان ما معمولا برای بازدید اوت‌لت‌های معروف به شهرهایی نظیر استانبول و دبی مراجعه می‌کنند.  نوین‌چرم به عنوان یکی از برندهای معتبر کشور در حوزه پوشاک و محصولات چرمی، برگزاری بزرگترین حراج اوت‌لت کفش چرم (Novin Outlet Shoes) را با نام ایونت نوین اوت‌لت در دستور کار خود قرار داد و در آذر ماه 1398 اولین ایونت نوین اوت‌لت در هتل ارم تهران برگزار شد.

برگزاری مجدد ایونت نوین اوت‌لت پس از کرونا (بزرگترین حراج اوت‌لت کفش چرم)

هرچند شیوع کرونا برگزاری ایونت‌های بعدی را با تاخیر مواجه کرد، اما در بهمن ماه 1400 و با فروکش کردن موج همه‌گیری کرونا، مجددا ایونت نوین اوت‌لت در تهران و در برج میلاد برگزار شد. نوین‌چرم در ادامه این ایونت را در کرج، کیش، بندرعباس و شیراز برگزار کرد.

 بزرگترین حراج اوت‌لت کفش چرم این‌بار در شهر یزد

 استقبال بسیار خوب از ایونت نوین اوت‌لت و تخفیف‌های نوین‌چرم باعث شد حراج نوین اوت‌لت این‌بار در شهر یزد برگزار شود. در این ایونت مدل‌های متنوع کفش چرم مردانه و زنانه به همراه برخی از محصولات کیف و کت چرم با تخفیف %45 ارائه می‌شود و زمان برگزاری نیز از 21 تا 30 اردیبهشت به مدت 10 روز در هتل زنبق می‌باشد. همراهان نوین‌چرم در شهر یزد برای بهره‌مندی از این تخفیف‌ها می‌توانند به آدرس یزد، بلوار جمهوری، کوچه نیروگاه، هتل زنبق مراجعه کنند. از ساعت 10 صبح تا 24 پذیرای شما عزیزان هستیم.











  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا