یزدفردا: جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگيری سارقان حرفه ای اماكن دولتی توسط كاراگاهان پليس آگاهی استان و شهرستان های تابعه و کشف 38 فقره سرقت در شهر يزد خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ منوچهر نصیری در تکميل اين خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندين فقره سرقت اماكن دولتی در استان يزد، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهی استان و شهرستان های تابعه قرار گرفت.

وی افزود: كارآگاهان پليس آگاهی در همين راستا واحدهای گشت محسوس و نامحسوس خود را فعال و پس از انجام تحقيقات تخصصی و گسترده، 30 سارق حرفه ای را شناسايی و طی هماهنگی با مقام قضائی در چندين عمليات غافلگيرانه آنها را دستگير کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصريح كرد: در تحقيقات صورت گرفته متهمان كه از سارقان سابقه دار می باشند به 38 فقره سرقت اماكن دولتی در سطح استان يزد اعتراف کردند که پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائی تحويل داده شدند.

سرهنگ نصیری ادامه داد: پليس در راستای ارتقاء امنيت شهروندان و برخورد با اخلال گران نظم امنيت برخورد قاطع ای خواهد داشت‌.

وی در پايان از شهروندان خواست: هشدارهای پيشگيری ازسرقت پليس را جدی بگيرند و در صورت مشاهده موارد مشكوک، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا