زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

از آدم‌های ناشکر و زیاده‌خواه هستید ببخشید که رک می‌گویم اگر از عوامل دشمن نباشید ناخواسته در خط آنها می‌باشید چقدر نق می‌زنید صبر کنید.

ببینید الان شعار دنیا این است که جز برای تفریح از خانه خارج نشوید کار و خریدتان دم در خانه‌تان انجام می‌شود اگر سوراخ فواره زندگی‌تان گرفته است همین الان زنگ بزنید اداره «فوراه سوراخ‌کنی جذب حداکثری و رفع موانع سوراخ» یک خانم خوش‌صدا با خوش برخوردی عددهای یک تا ده را با چارت سازمانی در عین شفافیت با تسلط و دانایی می‌شمارد و می‌گوید: با هرکه کار دارید ولو مدیرکل به راحتی آب خوردن وصل‌تان می‌کند این تقصیر شماست که شما شماره داخلی کارمند مورد نظر را نمی‌دانید و یا او گوشی تلفن ثابت را برنمی‌دارد چون اینقدر خودتان و کارتان مهم نیست که شماره تلفن همراهش را داشته باشید.

راستی چرا وارد سایت نمی‌شوید زیرشلواری و زیرپوش پوشیده لیوان آب خنک در دست سه تا W نقطه فواره www.fav.com

اِ اِ اِ‌ سایت قطع است دیگه تقصیر فیبر نوری یا لنگر کشتی است دولت که مقصر نیست.

یواشکی بگویم محکم سرجایتان بنشینید چون مدیران در وسط میدان در حال گره‌گشایی و بعضی درحال موشک درست کردن هستند و تنی چند زبانم لال پاسور بازی می‌کنند!! البته عده‌ای هم نه کار بلکه بازدید سرزده با دوربین! شما لیوان آب یخ را سرکشیده چند صلوات بفرستید، مشکل خودش حل می‌شود یا شما به مرور زمان فراموش می‌کنید یا در میان مشکلات جدید گم می‌شوید… بابا انصاف خوب چیزی هست کل مملکت که مهمتر از سوراخ فوراه مشکلات سرحوض خانه شما نیست همینطوره!!…

#زبان‌_دراز

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/CTiT9
  • نویسنده : زبان دراز
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا