رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان یزد موضوع کندی نصب انشعاب‌های گاز در طبس را رد کرده و گفت: اکنون در طبس 813 مشترک گاز طبیعی جذب و بالغ بر 2 هزار انشعاب گاز نصب شده و نصب علمک‌های باقیمانده نیز به‌وسیله دو گروه پیمانکاری با تمام توان و قوا همچنان ادامه دارد.

طبس- سرپرستی یزدفردا: پس از درج دو گزارش مبنی بر

(کندی حرکت پیمانکاران شرکت گاز و سردرگمی مردم طبس) و

( شرکت گاز، مردم طبس را از سردرگمی درآورد/ گاز طبس زمستان آری یا نه؟؟؟  )

روابط عمومی شرکت گاز استان یزد اعلام کرد تا پایان شهریور ماه سال جاری درباره ذخیره یا عدم ذخیره سوخت زمستانی به مردم طبس اطلاع‌رسانی می‌شود و موضوع کندی نصب انشعاب‌های گاز در طبس صحت ندارد.

به گزارش یزدفردا، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان یزد موضوع کندی نصب انشعاب‌های گاز در طبس را رد کرده و گفت: اکنون در طبس 813 مشترک گاز طبیعی جذب و بالغ بر 2 هزار انشعاب گاز نصب شده و نصب علمک‌های باقیمانده نیز به‌وسیله دو گروه پیمانکاری با تمام توان و قوا همچنان ادامه دارد و موضوع کندی یا توقف نصب انشعاب‌های گاز در طبس صحت ندارد.

در جوابیه شرکت گاز استان یزد آمده است: تاکنون شهرک‌های زیباشهر، شهید صدوقی، فرهنگیان، مجتمع توریستی، فاز 2 فرهنگیان، شهرک مسکن مهر و شهرک صنعتی طبس به شبکه گاز متصل شده است که موضوع گازدار شدن و لزوم مراجعه ساکنین این شهرک‌ها برای اخذ اشتراک گاز، ضمن اطلاع به مسئولین محترم شهرستان طبس از طریق رسانه‌ها نیز به مردم شریف این شهرستان اطلاع‌رسانی شده است.

روابط عمومی شرکت گاز استان یزد گفت: شرکت گاز استان یزد ضمن انجام هماهنگی‌های لازم با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، تا پایان شهریور ماه سال جاری درباره ذخیره یا عدم ذخیره سوخت زمستانی به مردم شریف طبس اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

ضمن تشکر از عنایت روابط عمومی شرکت گا ز استان یزد به مطالب انعکاس یافته در یزدفردا عینا  متن کامل جوابیه شرکت گاز استان یزد منتشر می گردد:

 


 

 مسئول محترم سایت یزد فردا

 

 

 

با سلام

 

احتراماً، عطف به خبر منتشر شده با کد 55634، به استحضار می رساند تا کنون در طبس 813 مشترک گاز طبیعی جذب و بالغ بر 2 هزار انشعاب گاز نصب گردیده و نصب علمک های باقی مانده نیز توسط دو گروه پیمانکاری با تمام توان و قوا همچنان ادامه دارد و موضوع کندی یا توقف نصب انشعابات گاز در طبس صحت ندارد.

 

ضمنا تاکنون شهرک های زیباشهر، شهید صدوقی، فرهنگیان، مجتمع توریستی، فاز دو فرهنگیان، شهرک مسکن مهر، شهرک صنعتی طبس به شبکه گاز متصل شده اند که موضوع گازدار شدن و مراجعه ساکنین این شهرک ها جهت اخذ اشتراک گاز، ضمن اطلاع به مسئولین محترم شهرستان طبس، از طریق رسانه ها نیز به مردم شریف این شهرستان اطلاع رسانی گردید.

 

شایان ذکر است این شرکت ضمن انجام هماهنگی های لازم با شرکت پخش فراورده های نفتی، تا پایان شهریور ماه سال جاری در خصوص ذخیره یا عدم ذخیره سوخت زمستانی به مردم شریف طبس اطلاع رسانی خواهد نمود.     

 

                                                                                                         معصومه محمدپور

 

                                                                                     رئیس روابط عمومی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا