تقدیر محمود عالیشوندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از دست اندر کاران و دوستداران سایت یزدفردا

یزدفردا :محمود عالی شوندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد  طی تقدیرنامه ای  که نسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته است ازدست اندر کاران و دوستداران سایت یزدفردا به دلیل پرداختن به  مقوله ی مفاخر استان یزد به شیوا ترین و زیباترین شکل ممکن  تقدیر کرد .

متن کامل این تقدیرنامه  که هدیه ای است به تمامی فردائیان  به شرح زیر است :


مفاخر ؛ استوانه هایی ارزشمندند که فرهنگ و فرزانگی هر قوم را برای همیشه ی تاریخ بر دوش خود نگه می دارند.

مفاخر هر شهر و دیاری در تمامی رشته های علمی، هنری، فرهنگی، دینی و اجتماعی چونان دانشگاهی هستند که با مطاله ی ابعاد شخصیتی و زندگی سراسر اندیشه و تلاششان می توان سرمشق های مناسبی از ایستادگی و اندیشه محوری را آموخت و استاد پیرنیا از آن جمله است.

نهم شهریور یادآور روزی است که یکی از بزرگان عرصه هنر و اندیشه و فرهنگ استان همیشه پر افتخار یزد، دیده از جهان فرو بست و خیل عظیمی از دوستداران تمدن کهن یزد را که می توانست و می تواند دوباره شکوفا و بارور شود و بماند برای همیشه در تنهایی و اندوه بر جای گذاشت. استاد پیر نیا را همیشه با احترام و ارادت می شناختم و بر بزرگی و فرزانگی او به نسبت شناختی که از آثار ارزشمند و بر جای مانده اش داشتم صحه می گذاشتم . کم نظیرند این گونه افرادی که از دل و متن جامعه بر می خیزند و مفید و مؤثر نسل های پس از خود را دچار دگرگونی می نمایند و وادارشان می نمایند تا در همه ی اطراف خود به دیده ی دقت و شوق بنگرند و در چرایی بوجود آمدن ابعاد مختلف هنری و فرهنگی نیک، اندیشه و تفکر خود را برای یافتن و آموختن به کار گیرند.

وظیفه ی خود می دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی این عزیز ارجمند که به حق از مفاخر تکرار ناشدنی تاریخ هنر و اندیشه و فرهنگ سرزمین خشت و بادگیر و آب انبار های به یادماندنی است از حرکت ارزنده و قابل تقدیر سایت خبری «یزد فردا» که چونان همیشه با جدیت و حساسیت قابل تقدیر به مقوله ی مفاخر استان یزد به شیوا ترین و زیباترین شکل ممکن پرداخته است تقدیر نمایم ومراتب تشکر و قدردانی خود را به عرض دست اندر کاران و دوستداران این سایت پر تلاش و کم حاشیه برسانم. امیدوارم این حرکت سایت خبری«یزد فردا»که شایسته ی بهترین و بیشترین سپاسگزاری هاست در تداوم همیشگی بوده و سرمشقی باشد برای دیگرانی که در عرصه های خبری و فرهنگی دستی بر قلم دارند و به فعالیت مشغولند.

این حرکت ارزنده نشان از عمق دیدگاه گردانندگان «یزد فردا» دارد که در تمامی مواقع با هوشیاری و هوشمندی به تمامی ابعاد اجتماعی یزد؛ شهر خوبی ها و نیکی ها توجه دارند . در پایان ضمن طلب علو درجات و مغفرت برای استاد پیرنیا از حرکت ارزشمند سایت خبری «یزد فردا»مجددا سپاسگزاری می نمایم

محمود عالیشوندی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد

اهواز/دهم شهریور


یزدفردا :ضمن تشکر از اعتماد و توجه مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان یزد که از بدو حضور تا کنون توجه ویژه ای به رسانه ها ی استان داشته اند وذکر این نکته که تنها انتظار یزدفردا و یزدفردا ها ،اعتماد و توجه مسئولین به رسانه ها بوده و حمایت های معنوی فردائیان و مسئولین نظام برای ما و همکارانمان جایگاهی بالاتر و با ارزش تر از از حمایتهای مادی داشته و بدینوسیله مراتب قدرشناسی خود و همکارانمان را نسبت به توجه ایشان اعلام داشته و امید واریم که بتوانیم در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و به رسالت رسانه ای خود در تمام زمینه ها عمل نماییم .
در پایان از تمامی فردائیانی که با صداقت وصمییت خود همیشه همراه ما بوده اند قدردانی کرده و تقدیر فوق را تقدیر از تلاشهای صادقانه و حضور تاثیر گذار تمام فردائیان می دانیم .


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا